به اطلاع کلیه اعضای محترم هیئت علمی و کارکنان (رسمی _ پیمانی _ قراردادی) دانشگاه لرستان می رساند جهت اضافه و یا حذف نمودن نام خود و یا افراد تحت تکفل به لیست بیمه تکمیلی (درمان) از تاریخ
۲۲ مرداد۹۹ تا
۱۵ شهریورماه ۹۹ درخواست خود را به صورت کتبی به کارشناس بیمه و بازنشستگی (امور اداری دانشگاه) تحویل نمایند
.
بدیهی است در صورت عدم ارائه درخواست، لیست بیمه ای سال گذشته، ملاک عمل
خواهد بود.
مدارک مورد نیاز برای اضافه نمودن به لیست بیمه:
کپی کارت ملی، شناسنامه، درخواست کتبی متقاضی و کلیه افراد تحت تکفل
.
-
مدارک مورد نیاز برای حذف از لیست:
درخواست کتبی
.
به استناد ماده ۹۳ آیین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی
و ماده ۶۹ آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیئت علمی دانشگاه،
نحوه پرداخت حق بیمه مکمل درمان برای کلیه همکاران متقاضی به شرح زیر است:
۱_ حق بیمه کلیه افراد تحت تکفل بیمه شده اصلی (پنجاه درصد کل حق بیمه پرداختی توسط بیمه شده) و پنجاه درصد باقیمانده توسط دانشگاه پرداخت می شود.
۲_ حق بیمه کلیه افراد غیر تحت تکفل بیمه شده اصلی به صورت کامل (صد درصد کل حق بیمه پرداختی) توسط بیمه شده اصلی پرداخت می شود.
مدیریت امور اداری دانشگاه لرستان