در دنیای امروز و بویژه در دوران رکود اقتصادی برای افزایش فروش و گسترش بازار محصولات و خدمات شرکتهای تولیدی و تجاری، داشتن دانش و تخصص ویژه مدیران برای مدیریت بازار و بازاررسانی یکی از الزامات کلیدی می باشد و شرکتها و بنگاههای تولیدی، تجاری و خدماتی راهی جز تقویت توانمندیهای مدیریتی خود برای حضور در این اکوسیستم پیچیده و کاملاً متفاوت ندارند. در همین راستا، انجمن تحقیق و توسعه صنایع و معادن ایران با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، دوره آموزشی "افزایش فروش در دوران رکود" را با سرفصلهای زیر برگزار مینماید.
از کلیه متقاضیان محترم دعوت میشود جهت ثبتنام و حضور در این دوره، (با توجه به ضرورت برنامهریزی دقیق)، در اسرع وقت نسبت به تکمیل و ارسال
فرم ثبتنام
به دبیرخانه انجمن به شماره ۸۹۷۷۹۹۴۱-۰۲۱ یا
info@rdngo.ir
تا تاریخ ۲۶/۱۱/۹۸ اقدام نمایند. لازم به ذکر است این دوره برای کلیه اعضای فعال انجمن به صورت رایگان برگزار خواهد شد.
برخی از سرفصلهای دوره آموزشی:
-
لزوم و الگوهای تفکر راهبردی
-
شناخت دقیق نیاز، مسیری ایمن جهت توسعه
-
کشف فرصتهای کلیدی، با متفاوت اندیشیدن
-
اهمیت وجودی چشم انداز
-
ایجاد کردن مزیت رقابتی
-
نقش شعار در کسب و کار
-
اجرای استراتژی یا تحقق هدف؟
-
کارت امتیاز متوازن
زمان: دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۳۰ الی ۱۶:۳۰ (۸ساعت)
مکان: تهران، بلوار کشاورز،خیابان نادری، نبش خیابان حجت دوست، ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت، طبقه همکف