احتراما در خصوص
دانشجویان متقاضی فرصت تحقیقاتی داخل/خارج
کشور
خواهشمند است مراحل ذیل جهت ثبت تقاضا مد نظر قرار گیرد.
۱.
ارسال نامه پذیرش + صورت جلسات موافقت با فرصت متقاضی در شورای گروه و دانشکده، از دانشکده به تحصیلات تکمیلی
۲.
تکمیل و تائید پرونده متقاضی در تحصیلات تکمیلی(و ثبت در سامانه گلستان)
۳.
ارسال پرونده فیزیکی متقاضی از تحصیلات تکمیلی به حوزه معاونت پژوهش و فناوری
۴.
بررسی نهایی و رفع نقص مدارک در حوزه معاونت پژوهش و فناوری(مراجعه حضوری متقاضی به حوزه معاونت پژوهش و فناوری در این مرحله الزامی می باشد)
۵.
ثبت درخواست و بارگذاری مدارک لازم در سامانه سجاد به آدرس
https://portal.saorg.ir
(توسط دانشجو)
شایان ذکر است
مراحل تسویه حساب فرصت تحقیقاتی
به شرح ذیل می باشد:
فرصت تحقیقاتی داخل کشور:
۱.
ارائه نامه خاتمه دوره از معاونت آموزشی یا تحصیلات تکمیلی دانشگاه مقصد با ذکر تاریخ شروع و پایان دوره+ ارائه گزارش فرصت تحقیقاتی در قالب نامه رسمی نوشته شده توسط استاد مقصد(در سربرگ دانشگاه دارای تاریخ و شماره) با ذکر تاریخ شروع و پایان دوره که به تائید استاد راهنمای دانشگاه مبدا رسیده باشد به حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جهت بررسی و تائید
۲.
ثبت درخواست تسویه قرصت تحقیقاتی در سامانه سجاد و بارگذاری مدارک فوق الذکر توسط دانشجو
فرصت تحقیقاتی خارج از کشور:
۱.
ارائه صفحه اول گذرنامه+صفحه ای که مهر خروج از کشور و ورود به کشور در آن ثبت شده+ارائه گزارش فرصت تحقیقاتی در قالب نامه رسمی نوشته شده توسط استاد مقصد(در سربرگ دانشگاه) با ذکر تاریخ شروع و پایان دوره که به تائید استاد راهنمای دانشگاه مبدا رسیده باشد به حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جهت بررسی و تائید
۲.
ثبت درخواست تسویه قرصت تحقیقاتی در سامانه سجاد و بارگذاری مدارک فوق الذکر توسط دانشجو