ردیف
|
عنوان کتاب
|
نویسنده
|
موضوع
|
رده دیویی
|
۱
|
تعزیه تراژدی سینما
|
طالبی نژاد، احمد
|
تعزیه-تاریخ-ایران
|
ت ۱۹۷ ط ۰۱/۷۹۲
|
۲
|
رقص کاغذ پاره ها
|
یعقوبی،محمد
|
نمایش نامه فارسی قرن ۱۴
|
ر۵۹ ی ۶۲/۲فا۸
|
۳
|
عملیات آژاکس
|
ویلبر،دونالدنیوتن
|
ایران-تاریخ-پهلوی
|
ع ۹۳۲ و ۰۸۲۲/۹۵۵
|
۴
|
نقد مدرنیته
|
تورن ،آلن
|
تاریخ جدید- فلسفه
|
ن ۸۲۱ ت ۹۰۱
|
۵
|
سینمای مستند، سینمای دیگر
|
گوتیه، گی
|
سینمای مستند- تاریخ و نقد
|
س ۷۲۷ گ ۱۸/۰۷۰
|
۶
|
سیاره ی رنج
|
صدری ، محمد
|
مسلمانان
–
چین
–
سفرها
|
س ۵۱۶ ص ۱۰۴۶/۹۱۵
|
۷
|
واقعه در قاب
|
طالبی نژاد، احمد
|
سینمای مستند- ایران
|
و۱۹۷ ط ۱۸/۰۷۰
|
۸
|
تاریخ جامع نقد سینمایی آمریکا
|
رابرتس ، جری
|
سینما- ایالات متحده
|
ت ۱۱۳ر ۰۶۶۷۹۱/۸۰۸
|
۹
|
روش تحقیق در هنر و طراحی
|
گری ، کرول
|
طراحی
–
تحقیق- روش شناسی
|
ب ۳۹۱ گ ۲/۷۰۷
|
۱۰
|
تحلیل متون نمایشی
|
پرونر، میشل
|
نمایش نامه و تاریخ و نقد
|
ت ۳۹۱ پ ۲/۸۰۹
|
۱۱
|
مطالعات تئاتر
|
لیچ، روبرت
|
نمایشنامه- تاریخ و نقد
|
م ۸۶۲ ل ۲/ ۸۰۹
|
۱۲
|
استعاره
|
پانتز، دیوید
|
استعاره
|
الف ۲۵۸ پ ۸۰۸
|
۱۳
|
بیماری به مثابه استعاره
|
سانتاگ ، سوزان
|
ایدز و استعاره هایش
|
ب ۲۵۱ س ۹۹۴۰۶ /۶۱۶
|
۱۴
|
جمجه ای در کانه مارا
|
مک دانا ، مارتین
|
نمایشنامه های اروپایی
|
ج ۷۳۱ م ۹۱۴ /۸۲۲
|
۱۵
|
پرورش صدا و بیان هنر پیشه
|
بری ، سیسیلی
|
صدا- پرورش
–
تمرین ها
|
پ ۵۱۷ ب ۰۲۸/۷۹۲
|
۱۶
|
نون و القلم
|
آل احمد، جلال
|
داستان های فارسی
|
ن ۶۹۸ آ ۶۲/ ۳ فا ۸
|
۱۷
|
ذهن عکاسی:تفکر خلاق در عکاسی دیجیتال
|
فریمن، مایکل
|
عکس
|
ذ ۷۲۲ ف ۷۷۱
|
۱۸
|
در جهت عکس
|
کریم مسیحی ، پوریک
|
عکاسی
–
روش های رقمی
|
د ۵۱۳ ک ۱/۷۷۰
|
۱۹
|
فن و هنر عکاسی سیاه و سفید
|
هوفمان، تورستن
|
عکاسی
–
روش های رقمی
|
ف ۸۵۳ ه ۳/۷۷۸
|
۲۰
|
زیبایی شناسی عکاسی
|
بال ، استیفن
|
فسلفه
–
اجتماعی
|
ز ۲۵۵ ب ۱/۷۷۰
|
۲۱
|
نوردهی: مفاهیم و مبانی عکاسی
|
پرکل ، دیوید
|
روشنایی و نورپردازی
|
ن ۳۵۵ پ ۷/۷۷۸
|
۲۲
|
مثل عکاسی سیاه و سفید
|
تروفو ، فرانسوا
|
فرانسوا- نامه ها
|
م ۵۳۶ ت ۴۳۰۲۳۳۰۹۲ /۷۹۱
|
۲۳
|
نبودنت
|
فرزاد ، محمدرضا
|
شعر- ترجمه شده به فارسی
|
ن ۴۸۳ ف ۸۱/۸۰۸
|
۲۴
|
ترکیب بندی خلاق: نکات و تکنیک های عکاسی دیجیتال
|
دیویس ، هارولد
|
کمپوزیسیون
|
ت ۹۹۲ د ۱۱/۷۷۰
|
۲۵
|
وقتی ما مردگان سر ببر می داریم
|
ایبسن ، هنریک
|
نمایشنامه نوروژی
|
م ۹۵۶ الف ۸۲۲۶ /۸۳۹
|
۲۶
|
جزیره ی ساتن
|
مکارتی ، تام
|
رمان
|
ج ۷۳۲ م ۹۱۴ / ۸۱۲
|
۲۷
|
بودای بزرگ ، کهکشان کن
|
کازانتسف ، آلکسی
|
نماشنامه روسی قرن ۲۰
|
ب ۱۶۳ ک ۷۲۴۲/۸۹۱
|
۲۸
|
کارکردهای فرهنگی
–
هنری عکاسی در ایران
|
خدادادی، محمد
|
عکاسی
–
ایران- تاریخ
|
ک ۳۶۸ خ ۹۵۵/۷۷۰
|
۲۹
|
دراماتورژی چیست؟
دراماتور کیست؟
|
خاکی، محمدرضا
|
مجموعه مقالات
|
د۱۸۸ خ ۲/۸۰۸
|
۳۰
|
عکاسی ماکرو و کلوز آپ
|
فرزانه
، کاوه
|
عکاسی
–
روش های رقمی
|
ع ۴۹۲ ف ۷۷۵
|
۳۱
|
عکاسی
|
ادواردز، استیو
|
عکاسی
|
ع ۳۴۱ الف ۷۷۰
|
۳۱
|
مکان نگاری عکاسانه خاستگاه و رویکردها
|
ملکیان ، علی رضا
|
-
|
م ۷۶۳ م ۷۷۹
|
۳۲
|
ذهن و عکاسی
|
لستر ، پل مارتین
|
عکاسی ذهن
|
ذ ۴۴۹ ل ۱/۷۷۰
|
۳۳
|
نوردهی
|
پرکل ، دیوید
|
روشنایی و نورپردازی
|
ن ۳۵۵ پ ۷/۷۷۸
|
۳۴
|
درباره عکاسی
|
سانتاگ،سوزان
|
عکاسی- هنری- فلسفه
|
د ۲۵۱ س ۱/۷۷۰
|
۳۵
|
شب سپیده می زند
|
کریم مسیحی ، پوریک
|
شینما-نقد و تفسیر
–
زیباشناسی
|
ش ۵۱۳ک۴۳۷۵/۷۹۱
|
۳۶
|
گفت و گو با عباس کیا رستمی
|
کیارستمی،عباس
|
سینما-مصاحبه
|
گ۹۱۵ک ۴۳۰۳۳ /۷۹۱
|
۳۷
|
از اسطوره تا حماسه
|
آیدنلو، سجاد
|
شاهنامه- نقد و تفسیر
|
الف ۹۵۹ آ۲۱/۱فا۸
|
۳۸
|
پنج قصه گزیده از شاهنامه فردوسی
|
فتاحی، حسین
|
داستان های کوتاه فارسی قرن ۱۴ م
|
پ ۲۲۲ف۶۲/۳فا۸
|
۳۹
|
تراژدی هایی چهارگانه شاهنامه و جنبه های سینمایی آنها
|
دهقانپور،حمید
|
شاهنامه-نقد و تفسیر تاریخ
–
سینما و ادبیات
|
ت ۸۵۲ د ۲۱/۱فا۸
|
۴۰
|
ملت عشق
|
شافاک،الیف
|
داستان های ترکی قرن ۲۰م
|
م ۱۷۳ش ۳۵۳۳/۸۹۴
|
۴۱
|
اسناد هیات های باستان شناسی در ایران ( ش ۱۲۵۴ -۱۳۵۴ )
|
یزدانی ، مرضیه
|
ایران- باستان شناسی- اسناد و مدارک
|
الف ۴۸ ی ۰۰۴۳/۹۵۵
|
۴۲
|
یک روز ناظر انتخاباتی
|
کالوینو، ایتالو
|
داستان های ایتالیایی(قرن ۲۰ م)
|
ی ۲۵۷ ک ۹۱۴/۸۵۳
|
۴۳
|
ستایش تئاتر
|
بدیو، آلن
|
نمایش- فلسفه
|
س ۳۸۳ ب ۰۱/۷۹۲
|
۴۴
|
ابلوموف
|
گنچاروف، ایوان .ا
|
نمایشنامه روسی قرن ۱۹ م
|
الف ۶۸۵ ک ۷۳۳/۸۹۱
|
۴۵
|
آداب جنگی کردن بلدرچین های نر
|
خانیان،جمشید
|
نمایشنامه فارسی قرن ۱۴
|
آ۲۸۱ خ ۶۲/۲ فا ۸
|
۴۶
|
ایده تئاتر آلن بدیو و دیگران
|
کیان پور، امیر
|
زیباشناسی
|
الف ۹۲۵ ک ۸۵ /۱۱۱
|
۴۷
|
کمدیا دل آرته
|
میک، کنستان
|
تئاتر ایتالیا قرن ۱۶و ۱۷ و ۱۸
|
ک ۹۷۴ م ۵۲۳ /۸۵۲
|