دستگاه مناقصه گزار: دانشگاه گنبدکاووس
موضوع مناقصه: طبخ و توزیع غذای دانشجویان، کارکنان و مهمانان دانشگاه گنبدکاووس
.
شروع دریافت اسناد مناقصه: از روز دوشنبه ۹۷/۰۶/۲۵
آخرین مهلت تسلیم پیشنهاد : تا ساعت ۱۵ روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۷/۰۲
محل دریافت اسناد و ارائه پیشنهاد: اداره حقوقی دانشگاه گنبدکاووس
تاریخ بازگشایی: روز دو شنبه مورخ ۹۷/۰۷/۰۳
اسناد مناقصه پس از دریافت فیش واریزی به مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال به شماره حساب ۳۱۳۷۰۸۳۷۴۳ درآمد متفرقه دانشگاه گنبد کاووس نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه گنبدکاووس به متقاضیان تحویل می گردد.
تضمین شرکت در مناقصه
:
شرکت کنندگان در مناقصه می بایست مبلغ ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال( دویست میلیون ریال) را به عنوان تضمین شرکت در مناقصه به یکی از صورت
های مشروحه ذیل تهیه و به همراه اسناد مناقصه در پاکت تضمین (پاکت الف) قرار داده و به دستگاه مناقصه گزار تسلیم نماید
.
-
ضمانت نامه بانکی به مدت اعتباری حداقل سه ماه و قابل تمدید در یکی از بانک های مورد تایید بانک مرکزی
.
-
واریز نقدی به حساب سپرده ۳۱۳۷۶۷۱۸۶۶ بانک تجارت شعبه سه راه فرودگاه به
نام دانشگاه گنبدکاووس
بدیهی است وفق آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه
ها، هزینه نشر و آگهی بر عهده برنده مناقصه بوده و صرف شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد، ایجاد حق برای شرکت کننده و ایجاد تکلیف برای دانشگاه نمی
نماید و دانشگاه در رد و یا قبول هر یک از پیشنهادها مجاز و مختار می
باشد
.