menu
search
  • folder_open
    visibility422
    link
    دوازدهمین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات در تاریخ ۲۵ تا ۲۶ دی ۱۳۹۷برگزار می شود.

    دوازدهمین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات در تاریخ ۲۵ تا ۲۶ دی ۱۳۹۷ توسط انجمن نگهداری و تعمیرات ایران در شهر تهران برگزار می شود.
    در عصر تغییر و تحول مداوم،‌ عکس‌العمل‌های سریع و استفاده از نگرش‌های نوین مدیریت به عنوان شروط لازم برای بقاء هستند، لذا آمادگی در برخورد با تغییرات و چالش‌ها بایستی اصل اساسی در مدیریت واحد‌های صنعتی باشد . نگهداری و تعمیرات صحیح علمی و برنامه ریزی شده با روش‌های نوین مستقیما بر روی بهره‌وری، کیفیت،‌ هزینه‌های مستقیم تولید، قابلیت اطمینان،..... و سود آوری اثر می‌گذارد.
    برگزاری دوازدهمین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات با هدف گسترش و تعمیق تحقیقات و مطالعات صورت گرفته در زمینه نت و نیز ترویج نتایج تحقیقات سودمند در این زمینه جهت به کارگیری در سازمان‌های درگیر با نگهداری و تعمیرات در بخش‌های مختلف صنعتی، اقتصادی، تجاری و نظامی، در هیئت مدیره انجمن نگهداری و تعمیرات تصویب گردید. تحقق این هدف برای ارتقا کیفیت سامانه‌های نت و روان سازی و بهبود فرآیندهای موجود در سازمان‌ها و تسریع روند توسعه و پیشرفت جامعه اهمیت شایانی دارد. از این رو، انجمن نگهداری و تعمیرات ایران با همکاری و همیاری دانشگاه‌ها، مراکز علمی- پژوهشی فعال در این زمینه و حمایت سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای مختلف کشور افتخار دارد تا دوازدهمین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات را در ۲۵ و ۲۶ دی ماه سال ۱۳۹۷ به نحو مطلوب برگزار نماید
    .

    محورهای کنفرانس :
    مدیریت و استراتژی های نگهداری و تعمیرات
    مدیریت ریسک و قابلیت اطمینان
    بهینه سازی عملیات نگهداری و تعمیرات
    فناوری و رویکردهای نوین در نت
    بازرسی فنی ، پایش وضعیت و سیستم های کنترل
    نت در حوزه های کاربردی از جمله
    تلفن دبیرخانه: ۰۲۱۸۸۳۶۹۷۴۱
    آدرس پستی دبیرخانه: تهران- میدان صنعت-خیابان هرمزان-پیروزی جنوبی-کوچه پنجم-ساختمان اسری-طبقه همکف
    ایمیل conf۱۲@irma:

  • برچسب ها