دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
در تاریخ
۲۸
تا
۲۹
آبان
۱۳۹۷
توسط انجمن مدیریت راهبردی ایران در شهر تهران برگزار می شود.
معرفی کنفرانس
:
اهمیت و ضرورت توجه به دانش ارزشمند مدیریت استراتژیک در کشور و لزوم توسعه عمومی و تخصصی این دانش در بین مدیران و کارشناسان فعال به عنوان یکی از راهکارهای جدی توسعه مورد توجه سازمان ها و نهادهای علمی قرار گرفته است.
در راستای ایجاد بستری به منظور گردهمای اساتید، دانشجویان و مدیران سازمان ها، شرکت ها و نهادهای مختلف توسعه یافته و در حال رشد در کشور، کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک برای یازدهمین دوره، برگزار می شود تا آخرین دستاورد های علمی و تخصصی این حوزه نیز بررسی و تجزیه و تحلیل می شود.
کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک با تکیه بر دو اصل علمی بودن و مشارکت حداکثری با حضور سازمان ها، نهادها، شرکت ها، انجمن های مرتبط و موسسه های علاقمند به مشارکت در برگزاری، با هدف ایجاد مشارکت و تعامل بیشتر بین دانشگران، پژوهشگران و مدیران مطرح حوزه مدیریت استراتژیک و با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی و همچنین موسسه های علمی داخلی و خارجی و با حضور اساتید و مدعوین برجسته بین المللی از کشورهای مختلف در طی سال های مختلف برگزار گردیده است. انجمن مدیریت راهبردی (استراتژیک) ایران، برخود وظیفه میداند تا ضمن حفظ ارزش ها و اهداف سال های گذشته این رویداد، یازدهمین دوره این رویداد را با دقت و کیفیت بالاتر برای تکمیل اهداف و برنامه های آغاز شده از سال پیش را در روزهای
۲۸
و
۲۹
اسفندماه سال
۱۳۹۶
برگزار نماید.
محورهای کنفرانس:
-
رویکردها و مدلهای مدیریت استراتژیک
-
جهانی سازی و تجارت الکترونیک و چالش های مدیریت استراتژیک
-
حاکمیت شرکتی
Corporate Governance
) ) : مسائل و روابط بین مدیران سازمان
-
ملاحظات اخلاقی و مسئولیت های اجتماعی
-
مدلها و رویکردهای مختلف تحلیل صنعت
-
رویکردهای ارزیابی ریسک
-
شناسایی بازارهای بالقوه در کشورهای در حال توسعه
-
ملاحظات استراتژیک در مدیریت روابط بین سهامداران
-
رویکردهای ارزیابی هوش رقابتی (
Competitive Intelligence
)
-
مدیریت فرهنگ سازمانی (
Corporate culture
) برای مزیت های رقابتی بین المللی
-
رویکردهای فرموله بندی استراتژی شرکتی (
Corporate strategy
)
-
تحلیل
SWOT
و پی ریزی استراتژی کسب وکار (
Business strategy
)
-
انواع استراتژیهای رقابتی کسب وکار
-
انواع استراتژی های تعاونی (
Cooperative strategy
)
-
رویکردها و تکنیک های تحلیل پورتفولیو (
Portfolio analysis
)
-
ساختارهای سازمانی پیشرفته
-
تحلیل وضعیت (
Situational analysis
) در برنامه ریزی استراتژیک
-
رهبری و مدیریت استراتژیک
-
سناریونگاری شرکتی برای تولید آلترناتیوهای استراتژیک
-
مدیریت فرهنگ شرکت در پروسه پیاده سازی اثربخش استراتژی ها و مقررات
-
رابطه مدیریت برمبنای هدف با مدیریت استراتژیک
-
رابطه مدیریت کیفیت فراگیر (
TQM
) با مدیریت استراتژیک
-
ارزیابی عملکرد در مدیریت استراتژیک
-
انواع کنترل در مدیریت استراتژیک
-
طراحی خط مشی مناسب برای کنترل استراتژیک
-
ملاحظات استراتژیک مدیریت تکنولوژی و نوآوری
-
رویکردهای توسعه نوآورانه فرهنگ کارآفرینی
-
ملاحظات استراتژیک مدیریت کسب وکارهای کوچک و کارآفرینی
-
استراتژی سازمانهای غیرانتفاعی (
Non-profit
)
-
نقش کارآفرین به عنوان استراتژیست
-
مدیریت استراتژیک برای بخش دولتی
-
مدیریت استراتژیک سرمایه های عمومی (
Public Funds
)
-
رابطه استراتژی و بودجه ریزی عمومی
-
ائتلاف های استراتژیک
-
استراتژی های شبکه ای
تلفن دبیرخانه: ۰۲۱۸۶۰۱۷۰۵۲
فکس دبیرخانه: ۰۲۱۸۶۰۱۷۰۸۵
آدرس پستی دبیرخانه: تهران، کوی نصر (گیشا)، خیابان نهم، پلاک ۳۲، واحد ۰۱
ایمیل
info@ismconf.com: