menu
search
  • folder_open
    visibility340
    link
    دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک آبان ۱۳۹۷برگزار می شود.

    دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک در تاریخ ۲۸ تا ۲۹ آبان ۱۳۹۷ توسط انجمن مدیریت راهبردی ایران در شهر تهران برگزار می شود.
    معرفی کنفرانس :
    اهمیت و ضرورت توجه به دانش ارزشمند مدیریت استراتژیک در کشور و لزوم توسعه عمومی و تخصصی این دانش در بین مدیران و کارشناسان فعال به عنوان یکی از راهکارهای جدی توسعه مورد توجه سازمان ها و نهادهای علمی قرار گرفته است.
    در راستای ایجاد بستری به منظور گردهمای اساتید، دانشجویان و مدیران سازمان ها، شرکت ها و نهادهای مختلف توسعه یافته و در حال رشد در کشور، کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک برای یازدهمین دوره، برگزار می شود تا آخرین دستاورد های علمی و تخصصی این حوزه نیز بررسی و تجزیه و تحلیل می شود.
    کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک با تکیه بر دو اصل علمی بودن و مشارکت حداکثری با حضور سازمان ها، نهادها، شرکت ها، انجمن های مرتبط و موسسه های علاقمند به مشارکت در برگزاری، با هدف ایجاد مشارکت و تعامل بیشتر بین دانشگران، پژوهشگران و مدیران مطرح حوزه مدیریت استراتژیک و با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی و همچنین موسسه های علمی داخلی و خارجی و با حضور اساتید و مدعوین برجسته بین المللی از کشورهای مختلف در طی سال های مختلف برگزار گردیده است. انجمن مدیریت راهبردی (استراتژیک) ایران، برخود وظیفه میداند تا ضمن حفظ ارزش ها و اهداف سال های گذشته این رویداد، یازدهمین دوره این رویداد را با دقت و کیفیت بالاتر برای تکمیل اهداف و برنامه های آغاز شده از سال پیش را در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۶ برگزار نماید.

    محورهای کنفرانس:
    • رویکردها و مدلهای مدیریت استراتژیک
    • جهانی سازی و تجارت الکترونیک و چالش های مدیریت استراتژیک
    • حاکمیت شرکتی Corporate Governance ) ) : مسائل و روابط بین مدیران سازمان
    • ملاحظات اخلاقی و مسئولیت های اجتماعی
    • مدلها و رویکردهای مختلف تحلیل صنعت
    • رویکردهای ارزیابی ریسک
    • شناسایی بازارهای بالقوه در کشورهای در حال توسعه
    • ملاحظات استراتژیک در مدیریت روابط بین سهامداران
    • رویکردهای ارزیابی هوش رقابتی ( Competitive Intelligence )
    • مدیریت فرهنگ سازمانی ( Corporate culture ) برای مزیت های رقابتی بین المللی
    • رویکردهای فرموله بندی استراتژی شرکتی ( Corporate strategy )
    • تحلیل SWOT و پی ریزی استراتژی کسب وکار ( Business strategy )
    • انواع استراتژیهای رقابتی کسب وکار
    • انواع استراتژی های تعاونی ( Cooperative strategy )
    • رویکردها و تکنیک های تحلیل پورتفولیو ( Portfolio analysis )
    • ساختارهای سازمانی پیشرفته
    • تحلیل وضعیت ( Situational analysis ) در برنامه ریزی استراتژیک
    • رهبری و مدیریت استراتژیک
    • سناریونگاری شرکتی برای تولید آلترناتیوهای استراتژیک
    • مدیریت فرهنگ شرکت در پروسه پیاده سازی اثربخش استراتژی ها و مقررات
    • رابطه مدیریت برمبنای هدف با مدیریت استراتژیک
    • رابطه مدیریت کیفیت فراگیر ( TQM ) با مدیریت استراتژیک
    • ارزیابی عملکرد در مدیریت استراتژیک
    • انواع کنترل در مدیریت استراتژیک
    • طراحی خط مشی مناسب برای کنترل استراتژیک
    • ملاحظات استراتژیک مدیریت تکنولوژی و نوآوری
    • رویکردهای توسعه نوآورانه فرهنگ کارآفرینی
    • ملاحظات استراتژیک مدیریت کسب وکارهای کوچک و کارآفرینی
    • استراتژی سازمانهای غیرانتفاعی ( Non-profit )
    • نقش کارآفرین به عنوان استراتژیست
    • مدیریت استراتژیک برای بخش دولتی
    • مدیریت استراتژیک سرمایه های عمومی ( Public Funds )
    • رابطه استراتژی و بودجه ریزی عمومی
    • ائتلاف های استراتژیک
    • استراتژی های شبکه ای
    تلفن دبیرخانه: ۰۲۱۸۶۰۱۷۰۵۲
    فکس دبیرخانه: ۰۲۱۸۶۰۱۷۰۸۵
    آدرس پستی دبیرخانه: تهران، کوی نصر (گیشا)، خیابان نهم، پلاک ۳۲، واحد ۰۱
    ایمیل info@ismconf.com:

  • برچسب ها