دانشگاه لرستان در نظر دارد انجام خرید، طبخ و توزیع غذای دانشجویی خود را از طریق مناقصه عمومی دو مرحلهای از شرکتهای واجد شرایط که صلاحیت و تجربه کافی در این زمینه دارند واگذار نماید.
۱.
موضوع مناقصه:
واگذاری خرید، طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه لرستان.
۲.
تضمین شرکت در مناقصه:
به صورت ضمانتنامه بانکی یا چک بانکی تضمین شده به مبلغ ۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰
ریال ( سیصد میلیون تومان)
۳.
مهلت دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه اینترنتی :
از تاریخ ۹۷/۶/۱۰ تا مورخ ۹۷/۶/۱۳
۴.
دریافت اسناد مناقصه:
متقاضیان میتوانندجهت دریافت اسناد مناقصه به سایت سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی
www.setadiran.ir
مراجعه نمایند .
۵.
مهلت بارگذاری اسناد تکمیل شده مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیک دولت:
تا
مورخ ۹۷/۶/۲۳
۶.
زمان برگزاری جلسه کمیسیون مناقصه:
مرحله اول:
ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۹۷/۶/۲۴
مرحله دوم:
ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۹۷/۶/۲۵
۷.
آدرس مناقصهگذار:
کیلومتر ۵ جاده خرمآباد _ تهران _ دانشگاه لرستان _ سازمان مرکزی.
۸.
شماره تلفن مناقصهگذار:
۳۳۱۲۰۱۱۰
– ۰۶۶
دبیرخانه کمیسیون معاملات.
۹.
محل برگزاری مناقصه:
اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان.
۱۰.
سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه موجود است.
۱۱.
هزینه نشر آگهی به عهده برنده مناقصه است.
ضمناً توجه به موارد زیر الزامی است:
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت
(
ستاد
)
به آدرس
www.setadiran.ir
انجام خواهدشد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبتنام درسایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند
.
اطلاعات تماس سامانه ستادجهت انجام مراحل عضویت در سامانه:
مرکزتماس
:
۰۲۱۴۱۹۳۴
دفتر ثبت نام:
۸۵۱۹۳۷۶۸
و
۸۸۹۶۹۷۳۷