menu
search
  • folder_open
    visibility344
    link
    پانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران ۶ تا ۷ شهریور ۱۳۹۷ برگزار می گردد.

    پانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران با هدف هم ‌افزایی دانش پژوهشگران و صنعتگران حوزه امنیت اطلاعات و رمزشناسی و نیز انتشار یافته ‌های نو و بدیع در این زمینه، در تاریخ ۶ تا ۷ شهریور ۱۳۹۷ توسط انجمن رمز ایران - دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در شهر تهران برگزار می شود.
    آشنایی و ارتباط استادان، پژوهشگران، صنعتگران، مدیران و کلیه علاقه ‌مندان این حوزه، بررسی چالش‌ های علمی و اجرایی در فرآیند کاربری این فن در فضای مجازی و تاکید بر امن ‌سازی فضای تبادل اطلاعات در کشور از دیگر اهداف برگزارکنندگان است.
    با توجه به افزایش شدید تهدیدات و مخاطرات سایبری در سال ­های اخیر، "آموزش امنیت در محیط های مرتبط با سامانه های کنترل صنعتی و در آموزش و پرورش" به عنوان محور ویژه علمی-ترویجی برای کنفرانس انتخاب شده است تا فضای تعامل بیشتری برای ارتباط میان محققین، صنعتگران و فرهنگیان کشور در این حوزه ایجاد شود.
    کمیته علمی این کنفرانس از تمامی استادان، دانشجویان و صنعتگران دعوت می ‌نماید با ارسال مقالات و حضور خود در این رویداد علمی شرکت نمایند. در ضمن از کلیه پژوهشگران دعوت می ‌شود مقالات خود را که حاوی آخرین نتایج تحقیقات علمی در یکی از محورهای کنفرانس و یا سایر زمینه ‌های مرتبط است، به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.
    برگزاری کارگاه‌ های آموزشی از دیگر فعالیت ­های کنفرانس است که معمولاً با توجه به فشردگی برنامه­ های کنفرانس به یک روز قبل از شروع رسمی کنفرانس موکول می­ شود. در این کنفرانس کارگاه ­های آموزشی در ۵ شهریور ماه برگزار خواهد شد.
    تلفن دبیرخانه: ۰۲۱۲۲۹۷۰۰۴۸ (سرکار خانم زمانی)
    آدرس پستی دبیرخانه: تهران لویزان خیابان شهید شعبانلو، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی دانشکده مهندسی برق-کدپستی: ۱۵۸۱۱ - ۱۶۷۸۸

  • برچسب ها