menu
search
  • folder_open
    visibility389
    link
    بیستمین کنگره ملی و هشتمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران سال ۱۳۹۷  برگزار می گردد.

    بیستمین کنگره ملی و هشتمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران در تاریخ ۳۱ مرداد تا ۲ شهریور ۱۳۹۷ توسط دانشگاه مراغه - انجمن زیست شناسی ایران در شهر مراغه برگزار می شود.

    با استعانت از درگاه خداوند متعال و با همدلی و همراهی همه دست‌اندرکاران حوزه علوم زیستی از رشته‌ها و گرایش‌های مختلف، بیستمین کنگره ملی و هشتمین کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی ایران در راستای تحقق بخشیدن به اهداف سند ششم توسعه علمی کشور و نقشه جامع علمی جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد فضای تعامل و هم‌اندیشی علمی بین محققان و دانشمندان علوم زیستی در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود. این کنگره با مجوز و همکاری انجمن زیست‌شناسی ایران در تاریخ‌های سی و یکم مرداد ماه لغایت دوم شهریور ماه سال هزار و سیصد و نود و هفت خورشیدی در دانشگاه مراغه برگزار خواهد شد. در این همایش در کنار ارائه آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری در زمینه‌های مختلف علوم زیستی، نشست‌های هم‌افزایی و هم‌اندیشی به‌منظور بحث و تبادل نظر بین اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و متخصصان در ارتباط با پروژه‌های تحقیقاتی جدید و چشم‌اندازهای آن‌ها و همچنین کارگاه‌های آموزشی تخصصی برگزار می‌شود. محورهای اصلی کنگره در حوزه‌های مختلف زیستی مشتمل بر زیست‌شناسی سلولی و ملکولی (ژنتیک، بیوشیمی و بیوفیزیک)، میکروبیولوژی، زیست‌شناسی گیاهی (فیزیولوژی گیاهی، سیستماتیک و اکولوژی گیاهی، سلولی و تکوینی گیاهی)، زیست‌شناسی جانوری (فیزیولوژی جانوری، بیوسیستماتیک جانوری و اکولوژی جانوری، بافت‌شناسی و ...) و زیست‌شناسی کاربردی (بیوتکنولوژی، نانو بیوتکنولوژی، بیوتکنولوژی پزشکی، علوم محیط زیست و...) است .

    محورهای کنگره
    زیست­‌شناسی گیاهی :
    فیزیولوژی گیاهی
    سیستماتیک گیاهی
    اکولوژی گیاهی
    سلولی و تکوینی گیاهی
    زیست­‌شناسی جانوری :
    فیزیولوژی جانوری
    سیستماتیک جانوری
    اکولوژی جانوری
    زیست­‌شناسی سلولی و مولکولی :
    ژنتیک
    بیوشیمی
    بیوفیزیک
    زیست­‌شناسی میکروبی میکروبیولوژی :
    فیزیولوژی میکروبی
    اکولوژی میکروبی
    باکتری‌شناسی
    ویروس‌شناسی
    زیست­‌شناسی کاربردی :
    بیوتکنولوژی
    نانوبیوتکنولوژی
    حوزه­‌های مرتبط علوم پزشکی - سلول­‌های بنیادی، پزشکی مولکولی، ایمونولوژی، هماتولوژی، بافت­‌شناسی و ...
    گیاهان دارویی
    حوزه‌­های مرتبط علوم کشاورزی -زراعت و اصلاح نباتات، علوم باغبانی، تولیدات کشاورزی، گیاه­‌پزشکی و ...
    منابع طبیعی
    محیط زیست
    شیلات و آبزیانش
    تلفن دبیرخانه: ۰۴۱۳۷۲۷۴۴۷۵
    آدرس پستی دبیرخانه: آذربایجان شرقی- دانشگاه مراغه-دانشکده علوم پایه-دبیرخانه بیستمین کنگره ملی و هشتمین کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی ایران
    ایمیل congress@ibs.org.ir:


  • برچسب ها