دانشگاه لرستان در نظر دارد
فعالیتهای پشتیبانی، خدماتی و انجام امور مربوط به حفظ، ترمیم و نگهداری فضای سبز
خود را از طریق مناقصه عمومی یک مرحلهای از شرکتهای واجد شرایط که صلاحیت و تجربه کافی در این زمینه دارند را واگذار نماید.
۱.
موضوع مناقصه:
واگذاری فعالیتهای پشتیبانی، خدماتی و
انجام امور مربوط به حفظ، ترمیم و نگهداری فضای سبز.
۲.
تضمین شرکت در مناقصه:
بهصورت ضمانتنامه بانکی یا چک بانکی تضمین شده به مبلغ ۲/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰
ریال ( دویست و پنجاه
میلیون تومان)
۳.
مهلت دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه اینترنتی:
از تاریخ ۹۷/۵/۲۲ تا مورخ ۹۷/۵/۲۶
۴.
دریافت اسناد مناقصه:
متقاضیان میتوانند جهت دریافت اسناد مناقصه به سایت سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی
www.setadiran.ir
مراجعه نمایند.
۵.
زمان جلسه توجیهی:
روز دوشنبه ۹۷/۵/۲۹ ساعت ۹ دفتر مدیریت امور اداری دانشگاه (حضور الزامی است).
۶.
مهلت بارگذاری اسناد تکمیل شده مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیک دولت:
تا روزسهشنبه مورخ ۹۷/۶/۶
۷.
زمان برگزاری جلسه کمیسیون مناقصه :
ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۶/۷
۸.
آدرس مناقصهگذار:
کیلومتر ۵ جاده خرم آباد _ تهران _ دانشگاه لرستان _ سازمان مرکزی.
۹.
شماره تلفن مناقصهگذار:
۳۳۱۲۰۱۱۰
– ۰۶۶
دبیرخانه کمیسیون معاملات.
۱۰.
محل برگزاری مناقصه :
اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان.
۱۱.
سایر اطلاعات و جزییات در اسناد مناقصه موجود است.
۱۲.
هزینه نشر آگهی برعهده برنده مناقصه است.
ضمناً توجه به موارد زیر الزامی است:
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت
(ستاد
(
به آدرس
www.setadiran.ir
انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران
در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبتنام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه،محقق سازند.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:
مرکز تماس
:
۰۲۱۴۱۹۳۴
دفتر ثبتنام :
۸۵۱۹۳۷۶۸
و
۸۸۹۶۹۷۳۷