دانشگاه لرستان در نظر دارد تامین اتوبوس با راننده جهت ایاب و ذهاب دانشجویان خود را از طریق مناقصه عمومی دومرحلهای از شرکتهای واجد شرایط که صلاحیت و تجربه کافی در این زمینه دارند را واگذار نماید.
۱.
موضوع مناقصه:
تامین اتوبوس با راننده جهت ایاب و ذهاب دانشجویان.
۲.
تضمین شرکت در مناقصه:
به صورت ضمانتنامه بانکی یا چک بانکی تضمین شده به مبلغ
۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰
ریال ( یکصد میلیون تومان) است.
۳.
مهلت دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه اینترنتی :
از تاریخ ۹۷/۵/۲۲ تا مورخ ۹۷/۵/۲۶
_
دریافت اسناد مناقصه:
متقاضیان میتوانند جهت دریافت اسناد مناقصه به سایت سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی
www.setadiran.ir
مراجعه نمایند .
۴.
مهلت بارگذاری اسناد تکمیل شده مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیک دولت:
تا روز سهشنبه مورخ ۹۷/۶/۶
۵.
زمان برگزاری جلسه کمیسیون مناقصه :
ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۶/۷
۶.
آدرس مناقصهگذار:
کیلومتر ۵ جاده خرم آباد _ تهران _ دانشگاه لرستان _سازمان مرکزی
۷.
شماره تلفن مناقصهگذ
ار:
۳۳۱۲۰۱۱۰
– ۰۶۶
دبیرخانه کمیسیون معاملات
۸.
محل برگزاری مناقصه:
اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان.
۹.
سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه موجود است.
۱۰.
هزینه نشر آگهی برعهده برنده مناقصه است.
ضمناً توجه به موارد زیر الزامی است:
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)
به آدرس
www.setadiran.ir
انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی،مراحل ثبتنام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند
.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت درسامانه:
مرکزتماس
:
۰۲۱۴۱۹۳۴
دفتر ثبتنام:
۸۵۱۹۳۷۶۸
و
۸۸۹۶۹۷۳۷