دانشگاه لرستان در نظر دارد انجام خرید، طبخ و توزیع غذای دانشجویی خود را از طریق مناقصه عمومی دو مرحلهای از شرکتهای واجد شرایط که صلاحیت و تجربه کافی در این زمینه دارند را واگذار نماید.
۱.
موضوع مناقصه:
واگذاری خرید ، طبخ و توزیع غذای دانشجویی دانشگاه لرستان.
۲.
تضمین شرکت در مناقصه:
به صورت ضمانتنامه بانکی یا چک بانکی تضمین شده به مبلغ
۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال( سیصد میلیون تومان).
۳.
مهلت دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه اینترنتی:
از تاریخ ۹۷/۵/۲۲، تا مورخ ۹۷/۵/۲۶
۴.
دریافت اسناد مناقصه:
متقاضیان میتوانند جهت دریافت اسناد مناقصه به سایت سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی
www.setadiran.ir
مراجعه نمایند .
۵.
زمان جلسه توجیهی:
روز یکشنبه ۹۷/۵/۳۰ ساعت ۹ دفتر معاونت دانشجویی دانشگاه( حضور الزامی است)
۶.
مهلت بارگذاری اسناد تکمیل شده مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیک دولت:
تا روز سهشنبه مورخ ۹۷/۶/۶
۷.
زمان برگزاری جلسه کمیسیون مناقصه:
مرحله اول:
ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۶/۷
مرحله دوم : ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۹۷/۶/۱۱
۸.
آدرس مناقصهگذار:
کیلومتر ۵ جاده خرم آباد _ تهران _ دانشگاه لرستان _ سازمان مرکزی
۹.
شماره تلفن مناقصهگذ
ار:
۳۳۱۲۰۱۱۰
– ۰۶۶
دبیرخانه کمیسیون معاملات
۱۰.
محل برگزاری مناقصه:
اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان
۱۱.
سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه موجود است.
۱۲.
هزینه نشر آگهی برعهده برنده مناقصه است.
ضمناً توجه به موارد زیر الزامی است:
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت
(ستاد)
به آدرس
www.setadiran.ir
انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران
در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبتنام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند
.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:
مرکز تماس
:
۰۲۱۴۱۹۳۴
دفتر ثبتنام:
۸۵۱۹۳۷۶۸
و
۸۸۹۶۹۷۳۷