دانشگاه لرستان در نظر دارد
تعداد ۳ دستگاه چیلر مورد نیاز خود را
از طریق مناقصه عمومی یک مرحلهای از شرکتهای واجد شرایط که صلاحیت و تجربه کافی در این زمینه دارند، خریداری نماید.
۱_ موضوع مناقصه:
خرید تعداد ۳ دستگاه چیلر
۲_ تضمین شرکت در مناقصه: به صورت ضمانتنامه بانکی یا چک بانکی تضمین شده به مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰
( یکصد و پنجاه میلیون تومان).
۳_ مهلت دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه اینترنتی: از تاریخ ۹۷/۲/۵، تا روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۲/۱۲ است.
۴_ دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان میتوانند جهت دریافت اسناد مناقصه به سایت سامانه تدارکات الکترونیک دولت به ادرس اینترنتی
www.setadiran.ir
مراجعه نمایند.
۵_ مهلت بارگذاری اسناد تکمیل شده مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیک دولت: تا روز شنبه مورخ ۹۷/۲/۲۲.
۶_ زمان برگزاری جلسه کمیسیون مناقصه: ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۹۷/۲/۲۳
۷_ ادرس مناقصهگذار: کیلومتر ۵ جاده خرماباد _ تهران _ دانشگاه لرستان _ سازمان مرکزی.
۸ _ شماره تلفن: ۳۳۱۲۰۱۱۰ – ۰۶۶ دبیرخانه کمیسیون معاملات دانشگاه لرستان.
۹_ محل برگزاری مناقصه: اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان.
۱۰_ سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه موجود است.
۱۱_ هزینه نشر اگهی به عهده برنده مناقصه است.
ضمناً توجه به موارد زیر الزامی است:
_ کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت
(ستاد)
به ادرس
www.setadiran.ir
انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبتنام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه، طی کنند
.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه
مرکز تماس:
۰۲۱
۴۱۹۳۴
دفتر ثبتنام:
۸۵۱۹۳۷۶۸
و
۸۸۹۶۹۷۳۷
_
۰۲۱
شماره مناقصه: ۱ _
۹۷