در
کارگاه آموزشی دانشگاه ایران بررسی شد:
ساماندهی فرایندهای الکترونیکی میز خدمت
دانشگاه علوم پزشکی ایران، کارگاه آموزشی ساماندهی فرایندهای الکترونیکی میز خدمت را با هدف تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از فساد اداری برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران: دکتر منیره مجدی؛ عضو دبیرخانه کمیته سلامت اداری وصیانت ازحقوق مردم دانشگاه در خصوص برگزاری کارگاه آموزشی ساماندهی فرایندهای الکترونیکی میز خدمت بیان کرد: این کارگاه یک روزه با هدف شناسایی و پیشگیری از زمینه های فساد و تکریم ارباب رجوع برگزار شد.
دکتر مجدی خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه کمیته سلامت اداری مقرر
شد تا فرآیندهایی که در بخش های مختلف، حضوری انجام می شد به صورت الکترونیک ارائه شود
؛
به منظور تجمیع فرآیندهای الکترونیک، کارگاه آموزشی روز شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان واحدهای تابعه تشکیل شد.
عضو دبیرخانه کمیته سلامت اداری با اشاره به بازبینی فرآیندهای مراکز تابعه یادآور شد: برخی از فرآیندها در مراکز تحت پوشش، تقسیم بندی مشخصی نداشت در نتیجه برای یکسان سازی و ساماندهی خدمات الکترونیک و در قالب کار گروهی، فرآیندها مورد بررسی قرار گرفت.
وی ضمن تقدیر از حمایت سرپرست معاونت توسعه ومدیریت ارزیابی ورسیدگی به شکایات تصریح کرد: در گام بعدی جلسه جمع بندی با حضور نمایندگان واحد فناوری و تحول اداری برای ارائه خدمات الکترونیک برگزارمی شود.
کارشناس ارزیابی مدیریت بازرسی دانشگاه با بیان این نکته که خدمات الکترونیک برای چهار گروه اساتید، کارکنان، دانشجویان و عموم مردم در نظر گرفته شده است، افزود: ارائه برنامه خدمات الکترونیک از سال ۹۹ در دانشگاه علوم پزشکی ایران شروع شده است که در سال جاری ساماندهی می شود؛ لذامراکزی که تاکنون خدمات حضوری خود را به صورت الکترونیک ارائه ندادند می بایست در اسرع وقت اقدام کنند.
دکتر مجدی از ارائه خدمات حضوری و نیم حضوری به صورت الکترونیک خبر داد و افزود: بر اساس هشت برنامه جامع اصلاح نظام اداری، برنامه هفتم در کمیته سلامت اداری و دفاع از حقوق مردم پیگیری می شود تا با ساماندهی خدمات الکترونیک علاوه بر تکریم ارباب رجوع بتوانیم از فساد اداری جلوگیری کنیم.
شایان ذکر است لینک میز خدمت برای ارائه خدمات الکترونیک در صفحه اصلی دانشگاه علوم پزشکی ایران قرار دارد.
پایان خبر//
مرضیه ره نورد