به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه هیأت رئیسه روز یکشنبه
26
فروردین ماه 97، با حضور دکتر طاهر؛ رئیس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین حمزه؛ رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر اسلامی؛ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر شکیبایی؛ معاون اداری، مالی و مدیریت منابع، دکتر بصیری؛ معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر نظری؛ معاون دانشجویی
، دکتر نظام آبادی پور؛ معاون پژوهشی و فناوری
و دکتر ابراهیمی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه در اتاق رئیس دانشگاه، برگزار شد.


جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، توسط دکتر اسلامی؛ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آغاز
شد.
حجت الاسلام و المسلمین حمزه؛ رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، درس بیست و پنجم از نصایح پیامبر اکرم(ص) به ابوذر غفاری را قرائت و مورد بحث و تبادل نظر قرار داد
.
دکتر طاهر؛ رئیس دانشگاه، ضمن تبریک عید مبعث و اعیاد پیش رو توضیحاتی را پیرامون برخی مسائل مالی، محورهای سخنان رئیس دانشگاه و اسناد صکوک و مسائل مربوط به آن را ارائه نمود.
در ادامه پس از بحث و تبادل نظرپیشنهاد شد به مناسبت 15 اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم از دکتر گرائی نژاد؛
مدیرکل دفتر برنامهریزی فرهنگی و آموزشی سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور
و دکتر باقری
؛ قائم مقام وزیر علوم و تحقیقات و فناوری
برای شرکت در این مراسم و همچنین مراسم جشنواره جایزه افضلی پور دعوت بعمل آید.
|