در این کتاب به موضوع طراحی محصول و چگونگی شناخت و تبیین تعاملات در محصولات پرداخته میشود. از اینرو ویژگیهای عناصر مهم در تعاملات انسان بیان و انواع مختلف کنترل تعامل از منظر تعاملی معرفی میشود. سپس سیستم تعامل و رابطه آن به عنوان پایهای نظری برای قابل استفاده بودن در طراحی بررسی میشود. در پایان طراحی تعاملات در محصولات صنعتی و رابطههای کاربر - محصولات مورد مطالعه قرار میگیرد.
طراحی تعاملات در محصولات از منظر روانشناسی
مولفان:
احمد نداییفرد
،
پروانه رضاخانلی
ناشر:
مرکب هنر
زبان:
فارسی
ردهبندی دیویی:
۷۴۵.۲
سال چاپ:
۱۳۹۷
نوبت چاپ:
۱
تیراژ:
۱۰۰۰ نسخه
تعداد صفحات:
۳۰۶
قطع و نوع جلد:
وزیری (شومیز)
شابک ۱۰ رقمی:
۶۲۲۹۹۴۹۹۹۷
شابک ۱۳ رقمی:
۹۷۸۶۲۲۹۹۴۹۹۹۳