سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، از فعالیت های تیمی به عنوان یکی از موضوعات کلیدی مراکز علمی و دانشگاهی یاد و تصریح کرد: تیم های کاری زمینه ساز بهبود کیفیت زندگی کاری شده و در ارتقای عملکرد رقابتی سازمان، سهم به سزایی ایفا می کنند.
به گزارش روابط عمومی معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، کچوئیان، در آئین تجلیل از ناظران آزمون اصلح برگزار شده در اول شهریور ماه گذشته در مکان سالن اجتماعات شریعتمداری دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به فعالیت تیمی صورت گرفته در برگزاری آزمون جامع اصلح، انتقال تجارب به یک دیگر، رشد سیستم و دستیابی به درکی نو از کار و فعالیت را از جمله فواید مهم کار تیمی برشمرد و گفت: کار تیمی، منجر به حمایت و پشتیبانی یک دیگر برای دستیابی به یک هدف مشترک است.
کچوئیان، از فعالیت های تیمی به عنوان یکی از موضوعات کلیدی مراکز علمی و دانشگاهی یاد و تصریح کرد: تیم های کاری زمینه ساز بهبود کیفیت زندگی کاری شده و در ارتقای عملکرد رقابتی سازمان سهم به سزایی ایفا می کنند.
عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، ریشه موفقیت در کارنامه عملکرد سازمان را کار تیمی و همکاری مشترک اعضاء در کنار هم اعلام و برگزاری آزمون اصلح با حضور پر شمار داوطلبان را وظیفه ای خطیر توام با برنامه ریزی و تلاش وسیع تا پایان آزمون و اعلام نتایج عنوان و ضمن قدردانی از تلاش و همت ارزشمند و مسئولیت پذیری همه همکاران سخت کوش در بخش های ریاست، حراست، روابط عمومی، مدیریت توسعه و پشتیبانی، هوشمندسازی، آموزش، پژوهش، دانشجویی، فرهنگی و سایر کارکنان دانشگاه ابراز امیدواری کرد: با برگزاری آزمون جبرانی ۲۹ آذر ماه جاری شاهد فعالیت مهارت آموزانی اصلح و برگزیده در نظام آموزشی و پرورشی کشور باشیم.
در ادامه، ابراهیمی مدیر کل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، نتیجه کار را پیامدی از عمل دانست و افزود: آن چه عاید انسان می شود برابر با عمل و نتیجه عمل اوست.
ابراهیمی، آزمون جامع اصلح را از فعالیت های منحصر به فرد دانشگاه معرفی کرد و گفت: تشخیص شایستگی های منابع انسانی و اعطاء گواهی صلاحیت های حرفه ای به افراد کاری سخت و دشوار است.
وی، کیفیت را حاصل عمل هوشمندانه اعلام و تصریح کرد: نتیجه ارزیابی های صورت گرفته از آزمون های برگزار شده قبل، مهیا کننده بازآرایی طلایی به منظور برگزاری هر چه بهتر آزمون پیش رو است.
مقاره زاده، مدیر بالندگی حرفه ای، تلاش و همت والای کارکنان مرکز سنجش شایستگی های منابع انسانی دانشگاه در طول برگزاری آزمون را قابل تحسین خواند و تصریج کرد: تهیه کلیپ از عملکرد و فرآیند آزمون در راستای پاسخگویی به ذی نفعان درون و برون سازمانی توسط این دانشگاه لازم و ضروری است.
وی، همچنین بازنگری و جمع بندی گزارشات تکمیلی ناظران توسط مرکز سنجش دانشگاه را از اهم فعالیت های این مرکز به منظور پیشبرد اهداف مد نظر ذکر کرد.
در ادامه این مراسم ممیزی، مدیر مرکز سنجش شایستگی های منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان، نتایج آزمون کتبی اصلح و عملکرد آن را در گرو نتایج مولفه های فرهنگی و تدریس عملی دانست و افزود: آزمون جامع اصلح با اضلاع آموزشی، فرهنگی و ارزیابی محاسبه می شود.
وی در پایان، آزمون جبرانی ۲۹ آذر ماه را برای شرکت افرادی که بنا به دلایل مختلف موفق به حضور در آزمون جامع شهریور ماه گذشته نشده اند لازم و ضروری خواند.