امکان نظر خواهی از اساتید مجرب و خوش سابقه آموزشی
اهمیت زمان گرفتن بازخوردهای ارزیابی از دانشجویان
در نظر گرفتن تنوع درسی اساتید در ارزشیابی
استفاده از نظرات دانشجویان برای استخراج ارزیابی نظم و انضباط اساتید
امکان پوشش دهی امتیازات آموزش در بخش پژوهش و بالعکس
شفاف سازی ملاک ها و نمره های ارزشیابی
انجام ارزیابی در بازه های مختلف دانشجویی و فارغ التحصیلی
استفاده از آیین نامه جدید ارزیابی آموزشی برای پرونده های مطرح در هیات ممیزه
اطلاع رسانی به دانشجویان در خصوص اهمیت نقطه نظرات آنها
رسیدگی به شکایات دانشجویان
بررسی مشکلات اساتید جوان در خصوص اخذ درس
انجام ارزیابی ها در بازه سه ساله بجای یکسال
اعلام برنامه آمادگی استاد برای برنامه ریزی بهتر آموزش.