menu
search
  • folder_open
    visibility724
    link


    طی مراسمی  :
    دکتر خزاعی رئیس بیمارستان ۲۲ بهمن دانشگاه آزاد اسلامی مشهد شد
    مراسم تکریم و معارفه رئیس بیمارستان ۲۲ بهمن دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور معاون علوم پزشکی، مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی و پرسنل این بیمارستان برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد : دراین مراسم مسئولین دانشگاه با قدردانی از زحمات دکتر مسعود عیسی پور برای دکتر محمود رضا خزاعی رئیس جدید این بیمارستان آرزوی موفقیت نمودند  .
    سید جواد جعفری مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دراین مراسم با بیان حدیثی از امام صادق (ع) گفت:مردم هر شهر به  دین شناس ، حاکم مورد اعتماد و پزشک نیازمندند، چرا که وجود پزشک درشهر باعث آرامش مردم می شود.
    وی افزود: آرامشی که پزشکان برای مردم به ارمغان می آورند باعث تضمین دین و دنیای خودشان  می شود .
    جعفری دربخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نیز در  بخش علوم پزشکی دارای ظرفیت بالایی است و کمک شایانی به آموزش عالی کشور می کند،  افزود: دو  بیمارستان آریا و ۲۲ بهمن دانشگاه آزاد اسلامی مشهد  از جمله این ظرفیت هاست که خدمات قابل توجهی را به مراجعه کنندگان خود  ارائه می کند.
    وی با تاکید براینکه همواره باید تلاش کنیم که این بیمارستان از لحاظ کمی و کیفی رشد یابد، اظهار داشت: علاوه بر استفاده از ظرفیت خیرین ، برای رسیدن به این مهم همه  باید تمام توان خود را برای رفع نواقص و مشکلات بکار بندیم .
    دراین مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات دکترعیسی پور قدردانی شد و حکم دکتر خزاعی به وی اهدا گردید  .

  • برچسب ها