menu
search
  • folder_open
    visibility668
    link


    دکتر ملک نژاد در مراسم تکریم و معارفه رئیس بیمارستان ۲۲ بهمن
    بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد رتبه  دوم بیمارستان های دانشگاه آزاد اسلامی کشور را داراست
    معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: بیمارستان ۲۲ بهمن  دانشگاه آزاد اسلامی مشهد  در رعایت موارد بیمارستانی  جایگاه دوم را در بین ۱۲ بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور دارد .

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر مهدی ملک نژاد در مراسم تکریم و معارفه رئیس بیمارستان ۲۲ بهمن  افزود: بیمارستان ۲۲ بهمن در ارزشیابی دانشگاه علوم پزشکی و رعایت موارد بیمارستانی رتبه دوم کشوری را در بین ۱۲ بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی  کسب کرده است.
    وی خطاب به پرسنل بیمارستان ۲۲ بهمن گفت: این بیمارستان تاکنون  با همدلی وهمکاری شما استوار بوده است، که امیدوارم  این همکاری تداوم یافته و منجر به توسعه کمی و کیفی بیمارستان بیش از پیش گردد.
    معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد  با اشاره به تغییرات حوزه بهداشت و درمان در سطح کشور، افزود:  بجای اینکه از توان بخش خصوصی استفاده شود از بخش  دولتی بیشتر استفاده شد و همین امر هزینه بیشتری را به اقتصاد کشور و سیستم ارائه خدمات بهداشتی تحمیل کرد.
    وی ادامه داد: خوشبختانه با همه این اتفاقات با تلاش نیروی های  انسانی؛  امروز در کارنامه دانشگاه آزاد اسلامی دو بیمارستان ۲۲ بهمن و آریا کارنامه ی قابل قبول دارند.
    دکتر ملک نژاد رشد و توسعه بیمارستان را ناشی از فداکاریها و تلاشهای نیروی انسانی این بیمارستان برشمرد وتاکید کرد: این دو بیمارستان علی رغم منابع مالی محدود  درخیلی از مواقع در رابطه با بحث درآمد و هزینه و مدیریت منابع رتبه یک و دو کشور را به خود اختصاص داده است.
    وی اظهارداشت: امروز از طرف خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه علوم پزشکی  از دکتر عیسی پور بخاطر زحماتی که در چند سال گذشته برای بیمارستان کشیدند قدردانی کرده  و برای دکتر خزاعی که  سالهاست معاون دانشکده پزشکی بوده وبا برنامه ها و مسائل این بیمارستان و دانشگاه  کاملا آشنا هستند آرزوی موفقیت می کنم.
    دکتر مسعود عیسی پور رئیس سابق بیمارستان ۲۲ بهمن در ادامه با ارائه گزارشی ازبرنامه های این بیمارستان ؛  بالابردن ضریب اشغال تخت ، راه اندازی بخش های جدید، کارائی و تامین سختی کار پرسنل درمان و ... را از دغدغه های  خود دانست که اظهار امیدواری کردتوسط دکتر خزاعی پیگیری و اجرایی شود.

  • برچسب ها