سالن شمس پردیس علامه امینی
(رض)
دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی صبح امروز میزبان شرکت کنندگان در نشست تخصصی "برنامه درسی کلاس های چند پایه رویکردها، تجارب و اقدام" بود.
در ابتدای این نشست که توسط مرکز پژوهشی تعلیم و تربیت کاربردی تبریز و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و همچنین مشارکت و میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد، دکتر جواد حاجی علیزاده سرپرست پردیس علامه امینی
(رض)
ضمن خوش آمد گویی به حضار و ابراز خرسندی از ادامه همکاری های دانشگاه با مرکز پژوهشی تعلیم و تربیت در اجرای نشست های تخصصی در حوزه تعلیم و تربیت، در ارتباط با داشتن نگاه متفاوت به کلاس های چندپایه سخن به میان آورد.
دکتر رضا کلانتری سرپرست مرکز پژوهشی تعلیم و تربیت کاربردی تبریز نیز در این نشست ضمن قدردانی از میزبانی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی افزود در راستای راهکار سند تحول بنیادین در خصوص توانمندسازی دانش آموزان ساکن در مناطق محروم، روستا ها، حاشیه شهرها و عشایر کوچ نشین و راهکارها برای معرفی آیین و رسوم و شرایط اقلیمی و جغرافیایی و با برنامه رصد تحولات مربوط به کلاس های چند پایه در ایران و جهان همچنین روش های برنامه ریزی، آموزش و مدیریت کلاس های چمد پایه و نیز بررسی مشکلات کلاس های چندپایه این نشست را فرصت مناسبی برای بررسی موارد مربوط به کلاس های چندپایه دانست.
در ادامه سخنرانان اصلی این نشست دکتر فیروز محمودی دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه تبریز با موضوع برنامه درسی کلاس های چند پایه و دکتر معصومی مقیمی فیروزآباد استادیار دانشگاه فرهنگیان تهران با موضوع کلاس های چند پایه از منظر آموزش و پرورش تحول گرا و همچنین دکتر سعید عارف نژاد از مرکز پژوهشی تبریز با موضوع کلاس های چند پایه فرصت یا تهدید به ایراد سخنرانی پرداختند.
گفتنی است این نشست با حضور مدیران و کارشناسان معاونت پژوهشی و آموزش ابتدائی، سرگروه ها، راهبران آموزشی و معلمان دوره ابتدائی، اساتید و دانشجویان گروه علو تربیتی دانشگاه ها و همچنین اساتید و دانشجو معلمان پردیس های دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی برگزار شد.