menu
search
  • folder_open
    visibility292
    link


    از سوی دکتر طهرانچی صورت گرفت
    ابلاغ آئین نامه مسابقات قرآن و عترت و جشنواره هنر، پژوهش و ادبیات دینی
    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه «آئین‌نامه مسابقات کتبی، شفاهی و جشنواره هنر، پژوهش، ادبیات دینی و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت اعضای هیات علمی و مدرسان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی» را ابلاغ کرد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه «آئیننامه مسابقات کتبی، شفاهی و جشنواره هنر، پژوهش، ادبیات دینی و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت اعضای هیات علمی و مدرسان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی» را به روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها، روسای واحدها و مراکز آموزشی و سازمان سما ابلاغ کرد.
    در متن این بخشنامه تاکید شده است: با عنایات خداوند متعال و توجهات خاص اهل بیت (علیهم السلام) نزدیک به ربع قرن است که فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه های مختلف قرآنی و عترت استمرار دارد. در همین راستا معاونت فرهنگی و دانشجویی در نظر دارد با افزودن به غنای این نوع فعالیت‌ها، حرکت فرهنگی دانشگاه به سمت معارف قرآنی را به اوج برساند که این امر با تلاش و همت بلند همه مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان واحدها و مراکز آموزشی میسر می شود.
    دکتر طهرانچی ضمن ابلاغ «آئین نامه مسابقات کتبی، شفاهی و جشنواره هنر، پژوهش، ادبیات دینی و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت اعضای هیات علمی و مدرسان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی»، تاکید کرده لازم است معاونت فرهنگی و دانشجویی واحدها با هماهنگی روسا و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، بر حسن اجرای مفاد آیین‌نامه مذکور نظارت کرده و از تمامی توانمندی‌های موجود در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اعتلای فرهنگ قرآنی، استفاده کنند.
    این آئین نامه شامل مواردی از جمله جدول زمان‌بندی برنامه‌های مسابقات قرآن و عترت سالانه دانشگاه آزاد اسلامی و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سما، دستورالعمل برگزاری مسابقات قرآن و عترت، رشته‌ها، منابع و جوایز مسابقات قرآن و عترت، آیین‌نامه‌های داوری و اجرایی مسابقات، ساختار جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت، مراحل جشنواره، جدول زمان‌بندی برنامه‌های سالانه جشنواره، ضوابط تنظیم و ارسال آثار، حوزه مفهومی فعالیت قرآنی، محورهای پیشنهادی نشست‌ها و... است.
    لازم به ذکر است جزئیات مبسوط و کامل «آئین نامه مسابقات کتبی، شفاهی و جشنواره هنر، پژوهش، ادبیات دینی و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت اعضای هیات علمی و مدرسان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی» در اختیار واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.

  • برچسب ها