menu
search
  • folder_open
    visibility235
    link



    دیدار شهردار مشهد با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد
    محمدرضا کلایی شهردار مشهد با  دکتر علی سروری مجد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد دیدار کرد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، در این دیدار که صبح امروز در اتاق شورا سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد دکتر مهدی نیا، دکتر ریاضی و دکتر حسینی پویا و همچنین جعفری مدیرکل حوزه ریاست ، دکتر بهاری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی ، دکتر خیاط مقدم معاون توسعه و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد حضور داشتند، که  طرفین در خصوص ظرفیت‌ها و نقاط مشترک همکاری دوجانبه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و شهرداری مشهد به بحث و گفتگو پرداختند.
    دکتر سروری مجد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در ابتدای این نشست صمیمی ، ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی  از اینکه شهردار مشهد فردی دانشگاهی و آکادمیک است گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد متعلق به همه ما و کلان شهر مشهد است که از ظرفیت و پتانیسل بالایی برخوردار است و می تواند از لحاظ علمی و تحقیقاتی با انعقاد تفاهم نامه و قرارداد هایی علاوه بر شهرداری با سایر نهادها و سازمانها همکاری نماید.
    وی گفت: ارتقاء شهر مشهد از دغدغه های ما است لذا زمینه و زیر ساخت همکاری دانشگاه با شهرداری مشهد آماده است و دانشگاه با برخورداری از نیروهای مجرب توانایی حل بسیاری از مشکلات شهر را دارد.
    دکتر سروری مجد به ارتباطات بین المللی واحد مشهد اشاره نمود و گفت: این دانشگاه در حال تقویت و توسعه علمی و فرهنگی بین المللی است که در همین راستا با حمایت های مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی  افزایش جذب دانشجوی خارجی را تقویت می کند.
    محمدرضا کلایی شهردار مشهد نیز  در این دیدار با خوشامد گویی به دکتر سروری مجد گفت: پیش از این دانشگاهها بصورت سنتی فعالیت می کردند و زیاد با بیرون ارتباط نداشتند اما اکنون بستر همکاری دانشگاه با سازمان ها و سایر نهادها فراهم شده و همین امر باعث شده که زمینه توسعه و همکاری دانشگاهها با شهرداری نیز ایجاد شود.
    وی با بیان اینکه مشهد در نظام اموزش عالی و تصمیم گیری نقش اساسی دارد، اظهارداشت: با همکاری های موفق دانشگاه با شهرداری در رابطه با سیاست گذاری و اجرای طرح های تحقیقاتی می توان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد را به  عنوان الگو و نمونه به همه جا معرفی کرد.
    وی به حضور سه عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در شورای شهر مشهد اشاره کرد وافزود : این امر باعث ارتباط بیشتر دانشگاه  با شهرداری می شود و فرصت ها و ظرفیت های بسیاری را برای همکاری بیشتر مهیا می سازد.
    در این نشست هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و معاونین دانشگاه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
    در پایان این جلسه یک جلد قرآن نفیس به رسم یادبود توسط  شهردار مشهد به دکتر سروری مجد اهدا شد.

  • برچسب ها