menu
search
  • folder_open
    visibility288
    link
    دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول قرارداد همکاری امضا کردند


    با حضور دکتر طهرانچی در نمایشگاه فن بازار
    دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول قرارداد همکاری امضا کردند
    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد از امضای تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در نمایشگاه فن بازار خبر داد.

    دکتر مهدی ملک ن‍ژاد در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اعلام این خبر افزود: این تفاهم در راستای تجاری سازی تجهیزات پزشکی و خدمات فنی و انجام امور تحقیقاتی و  تبادل کالایی میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان و دزفول صورت گرفت.
    وی در رابطه با برگزاری نمایشگاه فن بازاردانشگاه، اظهار داشت: با توجه به شرایط تحریم ها، فن بازارها در توسعه فناوری و محصول محور شرایط خاص ایجاد کرده و می توانیم بهترین استفاده را از این نمایشگاه ها ببریم.
    دکتر ملک نژاد از سه طرح بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خبر داد و گفت:  با حضور در نمایشگاه  فن بازار و معرفی این سه طرح بین المللی، سعی داریم  با محصولاتمان در تجهیزات پزشکی نیاز بیماران را در بیمارستان ها تامین کنیم.
    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در خصوص امضای تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ومشهد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول تصریح کرد: با استعدادی که از واحد دزفول مشاهده کردیم اولین تفاهم نامه را با این واحد امضا نمودیم.
    وی ادامه داد: در بخش تولید محصولات مشترک و تبادل کالا و فناوری با این واحد دانشگاهی همکاری خواهیم کرد.




  • برچسب ها