menu
search
  • folder_open
    visibility192
    link


    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در مراسم اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش

    نمایشگاه پژوهش فرصت مناسبی برای تمرکز بیشتر در حوزه های پژوهشی کشور است

    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، گفت:در نمایشگاه پژوهش ضمن اطلاع از دستاوردهای پژوهشی خواهیم توانست برای آینده کشور برنامه ریزی دقیق تری را انجام دهیم.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دکتر مهدی ملک نژاد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، در اختتامیه نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی که درمحل سالن همایش های نمایشگاه بین المللی مشهد اظهار کرد: با توجه به شرایط کشور بیش از پیش نیازمند پژوهش و فناوری هستیم.

    وی با بیان اینکه هفته پژوهش فرصت مناسبی برای تمرکز بیشتر در حوزه های پژوهشی کشور است، ادامه داد: در این هفته ضمن اطلاع از دستاوردهای پژوهشی می توانیم برای آینده کشور اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

    ملک نژاد تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی برای تعامل میان پدید اورندگان ایده و گرد اورندگان حوزه خدمات و سرمایه گذاران بود.

    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه این نمایشگاه باعث ارتقاء شان محققان است، گفت: باید از این فرصت به نحو احسن در حل مشکلات جامعه استفاده کرد.

    وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۳۰۰ سازمان و شرکت دانش بنیان محصولات فناورانه خود را در ۴۵۰ غرفه به نمایش گذاشتند، ابراز کرد: در نمایشگاه پژوهش امسال ۵۰ سازمان و نهاد دولتی و غیر دولتی با ۲۵۰ زیر مجموعه خود ما را در برپایی این نمایشگاه کمک کرده و محصولات خود را در معرض دید محققین قرار دادند.
    گفتنی است : نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری  استان خراسان رضوی با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی مشهد  که از ۱۲ تا ۱۵ آذر ماه در نمایشگاه بین المللی برگزارشد.

  • برچسب ها