menu
search
  • folder_open
    visibility225
    link


    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در حاشیه نمایشگاه پژوهش خبر داد؛
    راه اندازی بورس فن و ایده برای اولین بار در استان خراسان رضوی
    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد گفت: در حوزه نمایشگاهی استان امسال شاهد برپایی بورس فن و ایده در نوزدهین نمایشگاه پژوهش هستیم.
    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد؛  مهدی ملک نژاد، رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی و مشهد گفت : برگزاری نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری افتخاری بزرگ برای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی است.
    وی با بیان اینکه امسال نمایشگاه پژوهش ویژگی های خاصی دارد، ابراز کرد: نمایشگاه پژوهش امسال محصول محور است لذا شاهد حضور سرمایه گذارانی بسیار در حوزه علم، فناوری، خرید فن و ایده هستیم.
    ملک نژاد با تاکید بر اینکه امیدواریم برای اولین بار در حوزه نمایشگاهی در استان خراسان رضوی، بورس فن و ایده را در این نمایشگاه راه اندازی کنیم، گفت: باید رسالت نمایشگاه که آشنا کردن حوزه ایده و فن به بازار تولید و مصرف است را در راستای ایجاد اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان پایه ریزی کنیم.
    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد با بیان اینکه یکی از رونمایی هایی که توسط سرپرست استاندار خراسان رضوی  در افتتاحیه نمایشگاه انجام شد ایده فناورانه خود ایشان است، افزود: این ایده ثبت جهانی شده است و امیدوارم اقدامات لازم برای گسترش تولید آن در کشور فراهم شود.
    وی ادامه داد: تاکید بسیاری بر محصول محور بودن نمایشگاه داشته ایم و این خود موجب خواهد شد تا ایده ها به بازار تولید نزدیک تر شده و موانع برطرف شود.
    ملک نژاد با بیان اینکه امسال در نمایشگاه شاهد محصولات کاربردی هستیم، عنوان کرد: سرمایه گذاران  داخلی و خارجی بسیاری در نمایشگاه امسال شرکت کردند.
    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: میزبان استقبال با توجه به اینکه چند ساعتی از افتتاحیه نمایشگاه نمی گذرد، بسیار چشم گیر بوده است.
    وی با بیان اینکه در حوزه پژوهش نباید فقط به هفته پژوهش اکتفا کرد، اظهار کرد: باید دبیرخانه دائمی داشته باشیم تا هر چند ماه یکبار ایده های فناورانه را در معرض دید علاقه مندان بگذاریم و نخبگان را با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران آشنا کنیم.
    ملک نژاد گفت: فضای نمایشگاه فضایی عالی و بسیار شاد است و همه افراد برای تعامل با یکدیگر راحت بوده لذا امیدواریم این شرایط همچنان ادامه داشته باشد.
    گفتنی است : نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری  استان خراسان رضوی با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی مشهد  که از ۱۲ آذرماه  آغاز شده است تا ۱۵ آذر ماه میزبان بازدید کنندگان  از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در محل سالن فردوسی  نمایشگاه بین المللی مشهد است.

  • برچسب ها