menu
search
  • folder_open
    visibility258
    link


    دکتر ملک نژاد در چهارمین اجلاس سالانه نماز خراسان رضوی تاکید کرد:
    ایجاد پژوهشکده نماز در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد/  فعالیت های سخت افزاری نماز انجام شده، فعالیت های نرم افزاری را قوت بخشید
    چهارمین اجلاس سالانه نماز برای مجموعه نیروهای فرهنگی و امامان جماعت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در  دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

    به گزارش روایط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دکتر مهدی ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد صبح امروز در مراسم چهارمین  اجلاس سالانه نماز مجموعه نیروهای فرهنگی و امامان جماعت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی «با عنوان بایستگی های نماز و نماز جماعت» که در مرکز رفاهی فرهنگی این دانشگاه برگزار شد، بر انجام فعالیت های نرم افزاری و سخت افزاری در مسائل مربوط به نماز تاکید کرد و گفت:  البته کارهای سخت افزاری مانند فضای مناسب برای نماز خانه و مساجد واحد های دانشگاهی خراسان رضوی انجام پذیرفته و قابل قبول است اما در خصوص مسائل نرم افزاری باید به مسائل تحقیقی و تولید محتوی بیشتر پرداخته شود.
    وی با تاکید بر ایجاد پژوهشکده نماز در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، افزود: هدف از ایجاد این پژوهشکده  پرداختن به مسائل مربوط به نماز ازمنظرهای مختلف از جمله بحث نماز از لحاظ بهداشت، تاثیر بر طول عمر، خواب و غیره  است تا  نتایج آن در ترویج  و توسعه فرهنگ نماز مورد استفاده قرار گیرد.
    دکتر ملک نژاد با بیان اینکه  اقبال عمومی به نماز در دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر از سایر دانشگاه هاست، اظهار داشت:  دانشگاه کارخانه انسان سازی است بنابراین از همه برنامه هایی که باعث توسعه این فریضه دینی می شود ، حمایت می کنیم .
    حجت الاسلام  جواد مهدوی نسب، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در ادامه این جلسه با بیان اینکه تبیین جایگاه واقعی نماز وظیفه ما است افزود: امروز بهتر از هر زمان دیگری زمان ترویج شعائر اسلامی است .
    وی افزود : برنامه های خوبی درامر اقامه نماز در دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است که بایستی مستند سازی شود.
    حجت الاسلام  سبحانی نیا مسئول ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی در این نشست در خصوص تفاوت بندگی و بردگی توضیحاتی داد و گفت: اگر مدار فعالیت انسان به شخصیت وی ارزش افزوده دهد، بندگی است و در غیر اینصورت انسان دچار بردگی شده است.
    وی بر انجام کارهای فرهنگی و معیار سازی و مستند سازی  آنها تاکید کرد.
    دراین اجلاس دو جلسه آموزشی با عناوین روانشناسی ارتباط و تبلیغ برا ی جذب به نماز و چگونه مواجهه شدن مسئولان با احکام مستحدثه برای امامان جماعت و نیروهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلایم خراسان رضوی برگزار شد.

  • برچسب ها