menu
search
  • folder_open
    visibility273
    link


    دکتر ملک ن‍ژاد
    تحقیق و پژوهش نقش مهمی در پیشرفت استان و کشور دارد/ دانشگاه آزاد اسلامی مشهد عهده دار برگزاری هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی درسال ۹۷
    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ومشهد گفت: تحقیق و پژوهش نقش بسیار مهمی در پیشرفت استان و کشور دارد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دکتر مهدی ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ومشهد در دومین جلسه کمیته برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی با بیان اینکه امسال نیز مانند سال ۹۵ مسئولیت برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی از سوی استانداری  خراسان رضوی بر عهده  دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نهاده شده است، خواستار همکاری نهادهای اجرایی خراسان رضوی در برگزاری باشکوه تر نمایشگاه هفته پژوهش خراسان رضوی شد.
    وی هفته پژوهش و فناوری را فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری در استان و کشور دانست و افزود: در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری بامعرفی نخبگان و افراد توانمند  می توان جایگاه  پژوهش و فناوری که ضامن پیشرفت واقعی کشور است را تقویت و توسعه داد.
    دکتر ملک نژاد با تاکید بر اینکه تحقیق و پژوهش نقش مهمی در پیشرفت استان و کشور دارد، اظهارداشت: با تغییر نگاه باید این تفکر را در اذهان مسئولان و مردم ایجاد کرد که رشد و پیشرفت جامعه در سایه  پژوهش و فناوری نخبگان محقق می شود .
    وی خاطر نشان ساخت: کلیه نهادها و ارگان های دولتی و غیر دولتی مسائل و مشکلات خود را صادقانه با جامعه دانشگاهی و غیر دانشگاهی مطرح نمایند تا با هم فکری و هم افزایی به نتیجه مطلوب و مورد نظر دست یابند.
    دکتر اسماعیل خیر خواه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در ادامه با گزارش کوتاهی به بیان از اقدامات انجام شده برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش وفناوری سال ۹۷ خراسان رضوی پرداخت و گفت: تا کنون ۶ کمیسیون شامل؛ کمیسیون اجرایی نمایشگاه،  همایش ها و کارگاهها، مسابقات و رویدادهای فناوری، روابط عمومی ، ارزیابی عملکرد و برگزاری تورهای علمی برای  نوزدهمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی شکل گرفته که هر یک از این کمیسیون ها فعالیتهای مختلفی را انجام داده اند.
    دبیر کمیته برگزاری این نمایشگاه به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کردو افزود: تحقق شعار سال ۹۷ در حمایت از کالای ایرانی با اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان، تبیین اهمیت پژوهش و فناوری و اکرام هرچه بیشتر از جایگاه پژوهشگر ، معرفی دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان و ...از مهمترین اهداف نمایشگاه امسال است.
    دکتر خیر خواه از  راه اندازی سایت رسمی ستاد هفته پژوهش و فناوری به آدرس http://researchExpo.ir و کانال های شبکه های اجتماعی و اطلاع رسانی توسط دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خبر داد و گفت :کلیه برنامه‌های ستاد از جمله ثبت‌نام دستگاه‌های متقاضی حضور در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان از طریق این سایت انجام می گیرد.
    نوزدهمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی با مسئولیت  دانشگاه آزاد اسلامی مشهد  از ۱۲ لغایت ۱۵ آذرم ماه  امسال در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

  • برچسب ها