menu
search
  • folder_open
    visibility280
    link


    برگزاری همایش تجلیل از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه / آشنایی ورودی های جدید با قوانین ومقررات آموزشی دانشگاه  و امور شاهد و ایثارگران
    مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: طی مراسمی دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه  آزاد اسلامی مشهد معرفی و تجلیل می شوند.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد: حجت الاسلام یعقوبعلی عابدینی ن‍ژاد افزود: نهمین همایش تجلیل از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر و مراسم آشنایی دانشجویان جدید الورود شاهد و ایثارگر با قوانین و مقررات اموزشی دانشگاه و امور شاهد و ایثارگر به  مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) همزمان با آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج)  روز جمعه ۲۵ آبانماه در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی این دانشگاه با حضور مسئولین این دو نهاد برگزار می شود.
    مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ادامه داد: دکتر حسین نصیرزاده مشاور ریاست و مدیر کل  امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی مهمان این مراسم هستند که به سخنرانی خواهند پرداخت.
    عابدینی نژاد از حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد و  مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی در این مراسم خبرداد و گفت: دانشجویان می توانند سئوالات خود را با موضوعات آموزشی – مالی ،  اشتغال ، نقل و انتقالات دانشجویی در جلسه پرسش و پاسخ با حضور مسئولین دانشگاه  و بنیاد شهید مطرح و پاسخ  آن  را دریافت کنند.
    وی گفت: دانشجویان شاهدو ایثارگر دانشگاه برای شرکت در این مراسم بایستی از طریق سایت ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه به آدرس  setad.mshdiau.ac.ir  قسمت ثبت نام فرمها  یا مراجعه به ستادشاهد و امور ایثارگران دانشگاه واقع در قاسم آباد مجتمع علوم انسانی طبقه همکف سمت چپ برای ثبت نام اقدام  نمایند.
    عابدینی نژاد، اهدای  لوح تقدیر به ممتازین دانشجوی  شاهد و ایثارگر  از سوی مسئولین دانشگاه را  پایان بخش این همایش عنوان کرد.

  • برچسب ها