menu
search
  • folder_open
    visibility347
    link


    مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی
    سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ است که در سایه آزادی معنا می یابد
    مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: سلامتی و امنیت از بزرگترین نعمتهایی است که در سایه آزادی معنا می‌یابد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، حجت الاسلام  جواد مهدوی نسب امروز  در همایش «تبیین دیدگاه‌های یوم الله ۱۳ آبان و تقدیر از دانش آموزان برتر مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در سه حوزه علمی- فرهنگی و ورزشی» که در سالن اجتماعات  مجموعه فرهنگی این دانشگاه  برگزار شد، گفت:  در روز ۱۳ آبان فریاد آزادی سرمی‌دهیم و تاکید داریم که حرف زور را نمی‌پذیریم.
    وی سلامتی و امنیت را از بزرگترین نعمتها در سایه آزادی برشمرد و اعتراض مردم ایران به عملکرد آمریکا را ناشی از آزادی خواستن مردم ایران دانست و افزود:  به همین دلیل است که حضرت امام (ره) تاکید کردند که «ما هر چه می‌کشیم از آمریکا است».
    مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی خطاب به دانشجویان سما اظهار داشت: افتخار ما این است که شما را در بالاترین قله های علم و دانش همراه با موفقیت بینیم.
    در ابتدای این مراسم دکتر جعفر کبیری معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد،  روز ۱۳ آبان را روز نه گفتن به آمریکا دانست و گفت: ما هر چقدر به خواسته های آمریکا تن بدهیم باز دست از دشمنی با ما برنمی دارد.
    وی با تاکید بر اینکه آمریکا صرفا برای حفظ منافع خودش با کشورها رابطه برقرار می کند، اظهار داشت: این کشور بزرگترین تولید کننده سلاح است که تنها به منافع خودش می اندیشد.
    دکتر کبیری در بخش دیگری از سخنانش بر استفاده از فرصت جوانی تاکید کرد و گفت: این دوران بهترین فرصت برای کسب اطلاعات و افزایش دانش است.
    گفتنی است: در پایان این مراسم از جمعی از دانش آموزان برتر مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در سه حوزه علمی- فرهنگی و ورزشی تقدیر شد.

  • برچسب ها