menu
search
  • folder_open
    visibility319
    link


    آیت الله حسینی خراسانی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد :
    مدیران باید  نیروهای جوان مستعد را حمایت و  تربیت کنند / تجلیل از دانش آموزان برتر حوزه علمی فرهنگی و ورزشی سما دانشگاه آزاد اسلامی مشهد
    عضو خبرگان رهبری گفت: مدیران بایستی نیروهای جوان و نوجوان مستعد دارای شاخص‌های ویژه را شناسایی، حمایت، مدیریت و تربیت کنند؛ چراکه آینده موفقیت آمیز هر کشوری در گروی برخورداری از نسل جوان تربیت یافته است.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، آیت الله حسینی خراسانی ظهر امروز  در همایش «تبیین دیدگاه‌های یوم الله ۱۳ آبان و تقدیر از دانش آموزان برتر مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در سه حوزه علمی- فرهنگی و ورزشی» که در سالن اجتماعات  مجموعه فرهنگی این دانشگاه  برگزار شد، گفت: امام  صادق(ع)  ملاک عملکرد موفق   برنامه های تبلیغی را حضور جوانان و نوجوانان در این برنامه ها می دانست و عدم حضور و استقبال آنان را  آسیب شناسی می کرد.
    وی با تاکید بر اینکه موفقیت هر کشوری در گروی جوانانی تربیت یافته است، اظهار داشت: مدیران بایستی نیروهای جوان و نوجوان مستعد دارای شاخص‌های ویژه را شناسایی، حمایت، مدیریت و تربیت کنند؛ چراکه آینده موفقیت آمیز هر کشوری در گروی برخورداری از نسل جوان تربیت یافته است و این اهمیت جایگاه نوجوانان است.
    آیت الله حسینی خراسانی به دیدار رهبر معظم انقلاب با دانش آموزان اشاره و یادآور شد: در این دیدار رهبری بر «عدم فراموشی دشمنی آمریکا با ملت ایران»، «تبلیغ همیشگی برمقاومت و ایستادگی در برابر این دشمن» و اینکه  « ایران اسلامی درخشنده‌تر از قبل خواهد بود» سفارش کردند.
    عضو خبرگان رهبری خطاب به دانش آموزان خاطرنشان کرد: معلمان در آمریکا به دانش آموز آمریکایی القا می‌کند که شما آقای عالم و برترین ملت در دنیا هستید و آنان را با این روحیه تربیت می‌کنند و این در حالی است که آمریکا کجا و ایران اسلامی کجا ؟
    آیت الله حسینی خراسانی به معلمان نیز تاکید کرد: معلمان در مدارس و کلاسها  باید به دانش آموزان القا کنند که انسان‌هایی سرآمد و فرهیخته هستند.
    در ادامه این همایش محمد حسین زاده  معاون فرهنگی  سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با اشاره به این نکته که ماجرای ما با آمریکا مانند ماجرای موش و گربه عبید زاکانی است، افزود : متاسفانه آمریکا روز گذشته بار دیگر بر تحریم‌ها علیه ایران افزود و ما بیش از گذشته تحریم شدیم.
    حسین زاده با تاکید بر این موضوع که مردم ما دچار آلزایمر تاریخی هستند، تصریح کرد: ۱۹ هزار سانترفیوژ داشتیم که در برجام توافق کردیم تنها پنج هزار سانترفیوژ را نگه داری کنیم.
    وی اظهار داشت: امروز همان آمریکایی که خود دارای بمب اتم است و طی ۱۰۰ سال اخیر در دنیا از بمب اتم در هیروشیما و ناکازاکی استفاده کرده است، کشور ما را در مسئله هسته‌ای تحریم می کند.
    این همایش که با حضور مسئولین دانشگاه، معلمان و دانش آموزان سما همراه بود، تعدادی از دانش آموزان برتر مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در سه حوزه علمی- فرهنگی و ورزشی تجلیل شدند.

  • برچسب ها