menu
search
  • folder_open
    visibility360
    link


    توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلام مشهد صورت گرفت:

    تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع حرم در همایش عاشورایی می مانیم
    همایش «عاشورایی می مانیم » با حضور آیت الله علم الهدی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد

    به گزارش روابط  عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد؛ در آستانه فرارسیدن اربعین حضرت اباعبدالله‌ الحسین (ع) محفل بسیجیان حسینی، رهروان خمینی (ره) با عنوان «عاشورایی می مانیم» با حضور آیت الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ، سردار سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا(ع)، دکتر مهدی ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد و مسئولین ومدیران و جمع کثیری از اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در همایش های مجتمع فرهنگی شهدای گمنام  این دانشگاه  برگزار شد.
    در این مراسم آیت الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با موضوع «عاشورایی باشیم و عاشورایی بمانیم » به ایراد سخن پرداخت و به سئوالات مطرح شده از سوی دانشجویان پاسخ گفت.
    مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم ، در خصوص علت نامگذاری این همایش به نام «عاشورایی می‌مانیم» توضیحاتی داد و  گفت: حاکم بودن فضای فعلی در کشور سبب شده که این نام را برای این همایش انتخاب کنیم .
    عامری با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری که فرموده بودند «ما هنوز جنگ را باور نکردیم»، افزود: قصد ما از برگزاری این همایش این است که نشان دهیم تا آخرین قطره خون در صحنه می‌مانیم.
    در همایش عاشورایی می مانیم  تعدادی از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم تجلیل شدند و از دو تن از جهادگران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تقدیر بعمل آمد.

  • برچسب ها