menu
search
  • folder_open
    visibility261
    link


    فرمانده سپاه امام رضا(ع) در دومین دوره آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه
    حاکمیت دیکتاتوری دلار را از جامعه جهانی و بشریت برداریم/ هرجا اتکا به قدرت مادی داشتیم شکست خوردیم
    فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: باید حاکمیت دیکتاتوری دلار را از جامعه جهانی و بشریت برداریم.
    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، سردار یعقوب نظری فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در  مراسم افتتاحیه دوره آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه ویژه دانشجویان فرهنگی و اعضای تشکلهای سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ، شمالی و جنوبی در دارالقرآن حرم مطهر گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران اعتبار و اقتدار خود را در عرصه های  امنیتی، نظامی، علمی و سیاسی از راه مبارزه کسب کرده یا مذاکره، که قطعا از طریق مبارزه بدست آورده است،  بنابراین باید در عرصه اقتصادی نیز با دنیای استکبار مبارزه گسترده اقتصادی نمائیم .
    وی افزود: باید حاکمیت دیکتاتوری دلار را از جامعه جهانی و بشریت برداریم و رسیدن به این هدف نیز مبارزه می خواهد.
    فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت:  اگر نظام جمهوری اسلامی اقتدار امنیتی، نظامی، علمی و سیاسی خود را با مذاکره به دست آورده بود می شد توقع داشت اقتدار اقتصادی را نیز با مذاکره به دست آورد اما چون نظام، اعتبار خود را در این عرصه ها از راه مبارزه کسب کرده است باید در عرصه اقتصادی نیز با دنیای استکبار مبارزه کرد.
    سردار نظری ادامه داد : هر چند داشته های مادی ما کم باشد اما با اتکا به اقتدار معنوی خود می توانیم تنها حربه استکبار یعنی تحریم را نیز شکست دهیم.
    وی با بیان اینکه امروز دیکتاتوری حاکمیت دلار به عنوان نماد قدرت اقتصادی غرب در حال کاهش و از بین رفتن است، افزود: همه این موارد ناشی از موضع گیریهای رئیس جمهور ترامپ است.
    فرمانده سپاه امام رضا(ع)  با اشاره به اینکه امروز تحریم به عنوان تنها حربه استکبار برد کوتاهی دارد، خاطر نشان کرد: این تحریم ها تنها باعث می شود عملیات روانی شدیدی به دنبالش اتفاق بیفتد لذا باید سعی کرد تحت تاثیر این عملیات روانی سنگرهای خود را از دست ندهیم.
    وی با بیان اینکه هر کجا اتکا به قدرت مادی داشتیم شکست خوردیم،گفت: اصالت قدرت نظام اسلامی در قدرت معنوی است بنابراین باید بر آن تکیه کنیم .
    سردار نظری تاکید کرد: امروز باید علاوه بر شناخت داشته ها و توان خود، جغرافیای محیطی که در تعارض و تقابل با دشمن را نیز بشناسیم.
    دومین  دوره آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است و  تا ۲۶ مهرماه  ادامه دارد.
    در این مراسم معاونین و روسای دانشگاههای خراسان رضوی ، شمالی و جنوبی و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی مشهد حضور داشتند.

  • برچسب ها