ضمن عرض تبریک و خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی سال تحصیلی ۹۸-۹۷، دانشگاه خلیج فارس توجه پذیرفته شدگان محترم را به نکات زیر جلب می نماید
.
*
دانشجوی گرامی:
فرآیند ثبت نام شما در دانشگاه خلیج فارس به ۲ صورت ثبت نام اینترنتی و حضوری به انجام خواهد شد، که انجام هر دو نوع ثبت نام، الزامی است
.
ثبت نام شنبه از تاریخ
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ لغایت ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
از طریق سایت دانشگاه خلیج فارس شروع خواهد شد. ضمنا برای ثبت نام اینترنتی، حتماً از قبل، اسکن مدارک مورد نیاز که در ذیل این اطلاعیه آمده است تهیه شده باشد.
قطعی شدن نام نویسی دانشجویان نوورود منوط به تحویل مدارک خواسته شده به صورت حضوری در تاریخ های تعیین شده می باشد.
قبل از مراجعه حضوری لازم است پذیرفته شدگان به
لینک پایین صفحه
مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام
نمایند. پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام نام نویسی اینترنتی، حداکثر تا ۴۸ ساعت بعد با مراجعه مجدد به سامانه مذکور، وضعیت پرونده خود را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی که توسط کارشناسان آموزش در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد اقدام نمایند و پس از
تایید نام نویسی اینترنتی توسط دانشگاه
کد آموزشی(شماره دانشجویی) ایجاد می گردد. دانشجویان می بایست جهت تشکیل پرونده و ارائه مدارک لازم برای ثبت نام حضوری
طبق برنامه زمانی تعیین شده
اقدام نمایند
.
تاریخ های مهم
پایان
|
شروع
|
شرح
|
۹۷/۶/۲۷
|
۹۷/۶/۲۴
|
ثبت نام اینترنتی
|
انتخاب واحد توسط کارشناسان آموزش انجام می شود.
|
انتخاب واحد(اینترنتی)
|
شروع کلاسها: ۹۷/۶/۳۱
|
۹۷/۸/۲۴
|
۹۷/۷/۲۸
|
ثبت نام حضوری
(تشکیل پرونده)
|
مکان: دانشگاه خلیج فارس- سازمان مرکزی-حوزه معاونت آموزش
–
اداره ثبت نام و پذیرش
|
مرحله اول : ثبت نام اینترنتی
مدارک لازم جهت نام نویسی اینترنتی در مقطع کارشناسی:
لازم است تمامی مدارک با فرمت
jpg
و حجم کمتر از ۲۵۰ کیلو بایت اسکن و بارگذاری گردد.
۱- تصویر اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی
۲- تصویر اصل ریز نمرات پیش دانشگاهی
۳- تصویر اصل مدرک یا گواهی پایان دوره متوسطه
۴-تصویر اصل ریز نمرات دوره متوسطه(سه ساله دبیرستان)
۵- تصویر کل صفحات شناسنامه
۶- تصویر اصل کارت ملی (پشت و رو)
۷-تصویر رسید پستی درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم
۸- تصویر رسیدپستی درخواست تاییدیه پیش دانشگاهی
توجه:
کلیه پذیرفته شدگان
می بایست به همراه تصویر مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی به یکی از دفاتر پستی محل سکونت خود مراجعه
و درخواست تاییدیه تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش پرورش محل تحصیل خود را نمایند و رسید پستی را در زمان ثبت نام به دانشگاه ارائه دهند. کلیه پذیرفته شدگان حتما نام
رشته
و دانشکده محل تحصیل خود را بر روی پاکت ارسال تاییدیه تحصیلی درج نمایند.
تاییدیه درخواستی از دفترپستی بایستی به نشانی: بوشهر- خیابان خلیج فارس. دانشگاه خلیج فارس.
کد پستی دانشگاه: ۷۵۱۶۹۱۳۸۱۷
۹- پرداخت هزینه خدمات ثبت نام الکترونیکی به مبلغ ۲۰۰/۰۰۰ ریال و هزینه بیمه دانشجویی به مبلغ ۲۰۰/۰۰۰ از طرق درگاه بانک تجارت(جمعا به مبلغ ۴۰۰/۰۰۰ ریال).
تاکید می شود وجه ثبت نام حتماً بایستی
از طریق اینترنت به حساب مربوطه واریز شده و به هیچ عنوان در ثبت نام حضوری قابل پرداخت نیست
.
مرحله دوم : ثبت نام حضوری
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده فیزیکی در زمان نام نویسی حضوری
۱- ۴ قطعه عکس ۳*۴ تمام رخ تهیه شده در سال جاری
۲-اصل مدرک یا گواهی موقت پیش دانشگاهی
۳- اصل یا گواهی موقت دیپلم
۴- اصل ریز نمرات پیش دانشگاهی
۵-اصل ریز نمرات دیپلم
۶- اصل یا گواهی موقت مدرک کاردانی برای پذیرفته شدگان دارای مدرک مذکور
۷-اصل شناسنامه
۸- اصل کارت ملی
۹- وضعیت نظام وظیفه(ویژه آقایان):
P
دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه،معافیت دائم
P
برای پذیرفته شدگان پسر که مشمول خدمت نظام وظیفه می باشند، درخواست معافیت تحصیلی زمان ثبت نام حضوری در محل حوزه ثبت نام انجام می گیرد.
قابل توجه دانشجویان مشمول نظام وظیفه
:
کلیه دانشجویان مشمول نظام وظیفه لازم است علاوه بر مدارک مربوط به ثبت نام که در بالا ذکر گردیده است مدارک زیر را جهت تشکیل پرونده نظام وظیفه تهیه و به پلیس + ۱۰ مراجعه نمایند.
-
یک نسخه پرینت تکمیل شده مشخصات فردی مشمول جهت صدور مجوز ثبت نام (دریافت از فرایند ثبت نام).
فرم معافیت نظام وظیفه (فرم را از قسمت ذیل دانلود نموده سپس مانند نمونه ، حتما به صورت تایپی تکمیل نمایید.ارائه فرم تکمیل شده زمان ثبت نام حضوری الزامی می باشد.)
-
یک نسخه کپی کارت ملی
-
یک نسخه کپی شناسنامه
-
یک نسخه کپی آخرین مدرک تحصیلی
-
دو قطعه عکس رنگی زمینه سفید پرسنلی
۱۰- موافقت بدون قید و شرط اداره متبوع و یا مرخصی سالانه جهت کارمندان دولت
کپی آخرین مدرک تحصیلی مورد نیاز به پلیس + ۱۰ برای صدور نظام وظیفه حتما باید توسط دانشگاه مهر کپی برابر اصل داشته باشد و مورد تائید دانشگاه باشد. همچنین برای آن دسته از دانشجویان انصرافی، نامه انصراف از تحصیل جهت ارائه به نظام وظیفه الزامی میباشد.
توجه:
۱-
شروع کلاسها مورخ
۹۷/۶/۳۱
میباشد.
۲-
هزینه خوابگاه واجدین شرایط خوابگاه، از طریق کارت های بانکی عضو شتاب (واریز اینترنتی) دریافت می شود.
* شماره تلفن جهت رفع اشکالات
آموزشی:
۰۷۷۳۱۲۲۲۰۷۹ (
ساعت پاسخگویی تلفنی
۸
صبح تا
۱۵
بعد از ظهر می باشد).
* شماره تلفن جهت رفع اشکالات
خوابگاهی: ۳۱۲۲۲۵۲۲-۰۷۷
تذکرات مهم
:
۱-
از پذیرفته شدگانیکه حداکثر تا تاریخ ۹۷/۶/۳۱ در مقطع قبل
فارغالتحصیل نشوند،
ثبت نام به عمل نخواهد آمد و ضمن
“
لغو
“
تلقی شدن قبولی آنانطبق مقررات با آنان رفتار خواهد شد
.
۲-
دانشجویان شاهد و ایثارگر پس از ثبت نام و تشکیل پرونده در آموزش می بایست به اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه مراجعه نمایند
.
۳
-
نظر به اینکه اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود لازم است پذیرفته شدگان قبل از تحویل، به تعداد دلخواه از آن ها کپی کرده و نزد خود نگهدارند
.
۴
-
لازم است پذیرفته شدگان کلیه مشخصات خود، شامل مشخصات شناسنامه ای،
…
. و آدرس محل سکونت دائم خود یا خانواده خود را به طور کامل، دقیق و خوانا در فرم های مربوطه بنویسند.
۵
-
در هر مرحله از نام نویسی و هنگام تحصیل، چنانچه مشخص گردد که داوطلبی حقایق را کتمان نموده و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمیباشد، قبولی وی
« لغو»
تلقی شده و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد
.
سامانه ثبت نام اینترنتی(
http://erp.pgu.ac.ir/stdnew
)
جهت دریافت فایل نقشه و شماره تماس های ضروری دانشگاه کلیک نمایید.
مدیریت امور آموزشی
دانشگاه خلیج فارس