menu
search
  • folder_open
    visibility292
    link


    با حضور دکتر ملک نژاد در مدرسه پسرانه سما دانشگاه آزاد اسلامی مشهد
    زنگ آغاز سال تحصیلی ۹۷ مدارس سما مشهد نواخته شد
    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد همزمان با اول مهر با حضور در مدرسه  پسرانه سما واحد مشهد زنگ آغاز سال تحصیلی ۹۷ را به صدا درآورد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم بازگشایی مدارس سما مشهد صبح امروز  با حضور دکتر مهدی ملک نژاد،  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی  و مشهد،  دکتر محسن طبسی رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما مشهد، دانش آموزان و اولیاء آنان در دبستان پسرانه سما برگزار شد.
    دکتر مهدی ملک نژاد در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید ، به جایگاه خوب مدارس سما مشهد اشاره کرد و گفت: تمام امکانات دانشگاه را در حوزه آموزشی ، فرهنگی، آزمایشگاهی و غیره  را در خدمت سما قرار داده تا  نسبت به گذشته درخشش بیشتری داشته باشند و در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب و اقتدار کشور حرکت کنند.
    وی اظهار امیدواری کرد: مدارس سما جایگاه پرورش نخبگان و استعدادهای درخشان کشوری باشد و هر روز شاهد شکوفایی و کسب افتخارات دانش آموزان این مدارس باشیم .
    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد با همراهی رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما مشهد و معلمان این مدرسه ضمن بازدید از کلاس ها و تجهیزات این مدارس (دبیرستان و دبستان پسرانه سما ) با دانش آموزان این دو مدرسه  گفتگو کرد.

  • برچسب ها