menu
search
  • folder_open
    visibility222
    link


    از سوی روسای واحدهای دانشگاهی صورت گرفت؛
    قدردانی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی
    روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی در پیامی از تلاش‌های مهدی ملک‌نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی و واحد مشهد قدردانی کردند.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا ، متن پیام به این شرح است:
    جناب آقای دکتر مهدی ملک‌نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی
    اقدام ارزنده و بجای جناب‌عالی در ایجاد پژوهشکده گوگردی و فراوری چهار محصول دانش‌بنیان از گوگرد نشان از تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی شما دارد که برای رفع موانع و توسعه فعالیت‌های اقتصادی و دانش‌بنیان در استان، بی‌ادعا کوشش می‌کنید.
    از این‌رو از حمایت‌های همه‌جانبه جناب‌عالی تجلیل و قدردانی می‌شود. امید است تا در سایه پروردگار متعال شاهد موفقیت‌های بیشتری از دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.
    عضو هیات امنا و مشاور اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی با قدردانی از زحمات ملک‌نژاد و به نمایندگی از روسای دانشگاه‌های استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در تربت حیدریه اظهار کرد: «فراوری محصولات دانش‌بنیان گوگردی، تحولی اساسی در راه خود‌باوری، توجه به اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خام‌فروشی منابع کشور است.»
    محمدعلی علیزاده ادامه داد: «این محصولات می‌تواند با ارزآوری بالا زمینه توجه به اقتصاد دانش‌بنیان و خودکفایی اقتصادی را فراهم کند و در شرایط امروز کشور از اهمیت استراتژیکی برخوردار است؛ از این‌رو قدردان تلاش‌های بی‌وقفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی هستیم.»
    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه با ابراز امیدواری برای همگرایی و مشارکت همه واحدهای دانشگاهی در موضوع اقتصاد دانش‌بنیان افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی با وجود توانمندی‌های اعضای هیات علمی و تلاش در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان که راه برون‌رفت از وابستگی اقتصادی است و زمینه کارآفرینی، ثروت‌آفرینی و وابسته‌نبودن به شهریه را برای این واحدهای بزرگ دانشگاهی فراهم می‌کند، می‌تواند در حل مشکلات اساسی کشور بسیار موثر ظاهر شود.»

  • برچسب ها