menu
search
  • folder_open
    visibility254
    link


    با حضور استاندار خراسان رضوی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد
    ۴ محصول دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد رونمایی شد
    ۴ محصول دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بر پایه گوگرد با حضور استاندار خراسان رضوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در واحد مشهد رونمایی شد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، در هشتادمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی که با حضور استاندار خراسان رضوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد و جمعی از اعضای شورای اداری استان در سالن اجتماعات سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، از ۴ محصول  دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بر پایه گوگرد رونمایی شد.
    این ۴ محصول شامل کامپوزیت ارگانیک با کاربرد در ذخیره انرژی، کامپوزیت ارگانیک با کاربرد تولید نانو ذرات، کامپوزیت ارگانیک با کاربرد در محیط زیست، کامپوزیت پلیمیری با کاربرد در محیط زیست است.
    دکتر فاطمه فراش بامحرم عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در خصوص این محصولات دانش بنیان با بیان اینکه  کاربرد کلیه این محصولات در محیط زیست است، تصریح کرد: راندمان بالا و مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی از ویژگیهای مهم این محصولات است.
    وی افزود: موادی که درسنتز این محصولات بکار رفته همه در داخل کشور تولید می شوند.

  • برچسب ها