menu
search
  • folder_open
    visibility242
    link


    مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد؛
    تحصیل حدود ۷ هزار دانشجو شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی
    مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از تحصیل ۶ هزار و ۵۴۹ دانشجوی  از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دکتر حسین نصیرزاده مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران دانشگاه در جلسه شورای مرکزی ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در این واحد دانشگاهی، اظهار کرد: تعداد ۶ هزار و ۵۴۹ دانشجو ،  ۶۳ کارمند و ۱۹۲ استاد از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی فعالیت می کنند.
    وی با بیان اینکه تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران و کانون های علمی و فرهنگی ایثار دانشجویان شاهد و ایثارگر به دستور امام راحل قدس سره انجام شده است، گفت: هدف از تشکیل این بنیاد،  تربیت مدیران آینده کشور از میان افراد تربیت شده  ایثارگر است.
    مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی  تاکید کرد: بنابراین بنیاد شهید و امور ایثارگران باید براساس دستور امام (ره) نسبت به دانشجویان خود به مانند یک پدر،  پیگیر و ناظر بر اجرای هزینه های انجام شده در امر آموزشی باشد.
    دکتر نصیرزاده در ادامه در رابطه با چارت جدید ستادهای شاهد و ایثارگر توضیحاتی داد و افزود : براساس چارت جدید ستاد شاهد و ایثارگر برای هر یک از  این ستادها  برنامه ریزی مستقل صورت گرفته است.
    دکتر مهدی ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد نیز در این نشست با تاکید براینکه دانشجویان شاهد و ایثارگر باید در بحث علمی آموزشی الگوی سایر دانشجویان باشند، گفت: با آسیب شناسی و ارائه راه حل های مناسب  باید  مسائل و مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر رفع شود.
    وی از بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان خواست افراد  نخبه ایثارگر را جهت جذب در هیات علمی و استفاده برای حق التدریس دانشگاه معرفی نمایند.
    دکتر ملک نژاد خواستار  تعامل بیشتر دانشگاه و بنیاد شهید شد و بر ایجاد بازار مشترک برای رفع نیازهای مالی بین دو نهاد شد.
    معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با بیان  اینکه  رفع  مشکلات دانشجو یان  شاهد و ایثارگر یکی از دغدغه های بنیاد شهید است، اظهار کرد: تشکیل کار گروهی از مسئولین و متخصصین دانشگاه و بنیاد را  برای این امر ضروری دانست.
    حجت الاسلام یعقوبعلی عابدینی نژاد مدیر ستاد شاهد و ایثارگران  واحد مشهد در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمد گویی با استناد به روایتی  از امیر المومنین علی (ع) بیان کرد: هر که در حکومتش ستم کند و تجاوزگری اش فزونی گیرد خداوند بنیانش را ویران می کند و پایه هایش را در هم می کوبد .
    وی در این نشست گزارشی  اجمالی از  برنامه های ستاد شاهد و امور ایثارگران واحد مشهد ارائه داد .
    دراین نشست در رابطه با موضوعات جلسه  بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تشکیل کارگروهی از بنیاد شهید و دانشگاه برای بررسی و راه کارهای پیشنهادی به ریاست دانشگاه و ... از مصوبات این جلسه بود.

  • برچسب ها