menu
search
  • folder_open
    visibility196
    link


    تحلیل منظومه فکری مقام معظم رهبری در طرح معرفت رضوی
    کتاب منظومه فکری مقام معظم رهبری در طرح معرفت رضوی تحلیل می شود.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دکتر نوید حبیبی معاون دانشجویی فرهنگی واحد مشهد  با بیان اینکه حدود ۲۵۰ نفر از دانشجویان خواهر و ۱۵۰ نفر از دانشجویان بردار دانشگاه آزاد اسلامی در طرح معرفت رضوی شرکت دارند ، افزود: این دانشجویان در  دوره طرح ولایت در سامانه و یا به صورت حضوری ثبت نام کرده اند که  پس از انجام مصاحبه انتخاب شدند.
    وی ارتقا سطح معرفتی دانشجویان دانشگاه را از اهداف این طرح آموزشی برشمرد و بینش توحیدی در آینه معرفت رضوی را از اهداف دیگر این طرح عنوان کرد.
    معاون دانشجویی فرهنگی واحد مشهد  بابیان اینکه کلاسهای آموزشی ویژه برادران در دانشکده فنی مهندسی واحد مشهد و خواهران در اردوگاه شهید کاوه مشهد برگزار می شود، اظهار داشت: کلاس‌های آموزشی این دوره  با حضور استادان برجسته کشوری  و اساتیدی از حوزه علمیه قم در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.
    حبیبی ؛  زیارت حرم مطهر امام رضا(ع)، تحلیل منظومه فکری مقام معظم رهبری، اکران فیلم تنگه ابوقریب و صبر در زندگی، نقد فیلم و بازدید از آرامگاه فردوسی و برگزاری  مسابقات ورزشی را از جمله برنامه‌های انجام شده این طرح ذکر کرد.
    گفتنی است: طرح معرفت رضوی که با حضور حدود ۵۰۰ نفر از دانشجویان برادر و خواهر واحدهای دانشگاهی سراسر کشور از ۲۸ مرداد ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور آغاز شده است از هفت شهریور ماه تا ۱۵ شهریور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می شود.

  • برچسب ها