menu
search
  • folder_open
    visibility270
    link


    با صدور بخشنامه‌ای ابلاغ شد
    پرداخت هدیه به مناسبت اعیاد قربان و غدیرخم به کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی
    معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه پرداخت هدیه به مناسبت اعیاد قربان و غدیرخم دهه امامت و ولایت را به کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه ابلاغ کرد.

    به گزارش گروه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه پرداخت هدیه به مناسبت اعیاد قربان و غدیرخم دهه امامت و ولایت را به کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه ابلاغ کرد.
    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این بخشنامه آمده است:
    به‌ مناسبت اعیاد قربان و غدیرخم دهه امامت و ولایت و ضمن تبریک عید غدیرخم به منظور قدردانی از خدمات صادقانه کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه، مقرر شد در صورت وجود اعتبار مبلغ ۲ میلیون ریال به‌عنوان هدیه به تمامی کارکنان اعم از اعضای هیات علمی تمام‌وقت (رسمی، قراردادی و پیمانی) و غیرهیات علمی تمام‌وقت (رسمی، قراردادی، کارمعین، خریدخدمت و ساعتی) دارای مجوز از سازمان مرکزی پرداخت می‌شود.
    بر اساس بندهای این بخشنامه؛ کارکنانی که تحت هر عنوان رابطه استخدامی آنها با دانشگاه در سال جاری قطع شده و اشتغال به کار ندارند، کارکنانی که در زمان صدور این بخشنامه از مرخصی بدون حقوق استفاده می کنند و مدرسان حق‌التدریس مشمول این بخشنامه نمی‌شوند.
    همچنین کارکنانی که از واحدی به واحد منتقل شده یا مامور هستند، فقط از واحدی که حقوق دریافت می‌کنند، هدیه مزبور را دریافت خواهند کرد.

  • برچسب ها