Normal
۰
false
false
false
EN-US
X-NONE
FA
باسمه تعالی
آگهی مناقصه عمومی مربوط به تهیه، طبخ و توزیع غذا در
دانشکده نفت و گاز گچساران
)
دانشگاه
یاسوج
(
دانشگاه یاسوج به استناد آئین نامه
مالی معاملاتی دانشگاههاو موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور، در نظر دارد امور مربوط به تهیه و طبخ و توزیع غذا را به صورت حجمی از طریق مناقصه عمومی به شرکت های خدماتی که دارای گواهینامه صلاحیت اجرای کار مرتبط با امور مذکور و مورد تایید ادارهکل کار و امور اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه میباشد و دارای ظرفیت های مناسب ارجاع کار باشند واگذار نماید. بنابراین از تمامی شرکتهای واجد شرایط دعوت می شود جهت دریافت اسناد مناقصه، از تاریخ ۲۱/۵/۹۷ لغایت ۲۸/۵/۹۷ در ساعات اداری با ارائه فیش بانکی به مبلغ ۵۰۰۰۰۰ ریال (پانصد هزار ریال ) واریزی به حساب شماره ۷۸۷۵۹۴۰۲۶۴ درآمد اختصاصی دانشگاه نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج به دفتر حوزه معاونت اداری و مالی واقع در یاسوج- خیابان پاسداران- سازمان مرکزی دانشگاه یاسوج طبقه اول، مراجعه نمایند و سپس پاکات پیشنهاد قیمت ، مدارک و مستندات ذیربط را با رعایت موارد ذیل تا ساعت ۱۲ روز چهار شنبه ۷/۶/۹۷ اسناد مناقصه را تحویل دفتر معاونت اداری مالی
دانشگاه نموده و رسید دریافت نمایند.
سایر شرایط مناقصه به شرح ذیل میباشد .
۱- دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.
۲- به مدارک شرکتهایی که فاقد مجوز و صلاحیت کار از سازمانهای ذیربط باشند یا مدارک آنها ناقص و یا مخدوش و مشروط باشد مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۳- شرکت هایی می توانند در مناقصه شرکت و پیشنهاد قیمت بدهند که دارای توان مالی پرداخت حداقل دو ماه حقوق و مزایای کارگران و کارکنان و تامین مواد اولیه مورد نیاز خود را داشته باشند و گردش مالی آنها از طریق مستندات بانکی ( که ضمیمیه اسناد می شود) در شش ماهه گذشته گویای توان مالی شرکت باشد.
۴- متقاضیان بایستی مدارک و مستندات وقیمت پیشنهادی خود
را جداگانه (درسه پاکت جداگانه و لاک و مهر شده شامل :
پاکت الف
–
ضمانتنامه بانکی معتبر مورد تایید امور مالی
پاکت ب
- حاوی اسناد قبول و پذیرش شرایط مندرج در آگهی فراخوان مناقصه و مستندات ممهور به مهر مناقصه گر و مستندات موید توانمندی کاری و تخصصی مناقصه گر و سوابق مربوط
پاکت ج
–
حاوی قیمت پیشنهادی برای هر پرس ناهار یا شام و پکیج صبحانه یک هفته ای برای یک نفر ) ارائه دهند.ضمناً لازم است هر سه پاکت یاد شده در یک پاکت کلی در بسته و لاک و مهر شده با ذکر مشخصات کامل متقاضی تحویل گردند .
۵-به مدارکی که بعد از تاریخهای فوق ارائه شود ترتیب اثر داده نخواهد شد .
۶-مالیات بر ارزش افزوده در صورت گواهی از مجاری قانونی از طرف شرکت توسط کارفرما پرداخت خواهد شد .
۷-متقاضیان بایستی مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال ضمانتنامه معتبر بانکی جهت شرکت در مناقصه به ضمیمه اسناد در پاکت الف ارائه نمایند.
۸-هرگاه مشخص گردد که در پیشنهاد قیمت تبانی انجام گرفته باشد تبانی کنندگان از مناقصه حذف خواهند شد
۹-کلیه هزینه های چاپ و انتشار آگهی های مناقصه به عهده برنده میباشد
.
معاونت اداری مالی دانشگاه یاسوج