menu
search
  • folder_open
    visibility191
    link


    دوازدهمین دوره آزمون ارزیابی صلاحیت بالینی دانشگاه آزاد اسلامی ۲۵ مرداد برگزار می شود
    مدیرکل دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، زمان برگزاری آزمون ارزیابی صلاحیت بالینی (OSCE) در این دانشگاه را اعلام کرد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد ادهمی‌مقدم مدیر کل دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری دوازدهمین دوره آزمون ارزیابی صلاحیت بالینی(OSCE) این دانشگاه در ۲۵ مرداد سال جاری خبر داد.
    دکتر ادهمی‌مقدم افزود: این آزمون به صورت کشوری و همزمان برای همه داوطلبان آزمون ارزیابی صلاحیت بالینی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود.
    مدیرکل دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های آزاد اسلامی تهران، تبریز، مشهد، نجف‌آباد، شاهرود و ساری شش دانشگاه مجری این آزمون در دانشگاه آزاد هستند.
    وی بیان کرد: تعداد شرکت‌کنندگان معمولاً نسبت به تعداد ثبت‌نامی‌ها کاهش می‌یابد. چون ممکن است تعدادی در جلسه آزمون حاضر نشوند. بر اساس آماری که از سوی واحدهای دانشگاهی ثبت شده است، ۲۴۳ نفر در این آزمون شرکت می‌کنند که البته احتمال غیبت متقاضیان نیز وجود دارد.
    مدیرکل دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: بر این اساس ۵۴ نفر در دانشگاه آزاد اسلامی تهران، ۵۶ نفر در مشهد، ۶۲ نفر در نجف‌آباد، ۳۷ نفر در تبریز، ۲۴ نفر در ساری و ۱۰ نفر در شاهرود در این آزمون شرکت می‌کنند.

  • برچسب ها