
دبیر حیطه آموزش پزشکی دهمین المپیاد علمی اعلام کرد: در سال جاری محور انتخابی حیطه آموزش پزشکی ، بر اساس ارزشیابی استادو دانشجو است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر جواد کجوری دبیر حیطه آموزش پزشکی دهمین المپیاد علمی در خصوص حیطه آموزش پزشکی بیان کرد: درحیطه آموزش پزشکی به مباحث مهمی چون برنامه درسی، شیوه های آموزشی ، ارزشیابی و پژوهش در آموزش پرداخته می شود که نشان دهنده اهمیت این حوزه می باشد ، لذا برای دومین سال است که این حیطه به سایر مباحث المپیاد علمی اضافه شده است.
وی گفت: امسال حدود ۶۰۰ نفر دانشجو در حیطه آموزش پزشکی شرکت کردند که در غربالگری اولیه ۹۰ نفر به مرحله دوم راه یافتند که در آزمون انفرادی به رقابت پرداختند.همچنین دانشجویان به ۳۰ گروه سه نفره برای ارائه پروژه تقسیم شدند که پس از ارزیابی پروژه های برتر انتخاب می شوند و در نهایت دانشگاههای برتر در دو مرحله انفرادی و گروهی معرفی می گردند.
گفتنی است دانشجویان پروژه ای در ارتباط با سیتم ارزشیابی استاد طراحی و قبل از برگزاری آزمون ارسال نمودند.