menu
search
  • folder_open
    visibility260
    link


    دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی  و ‏شرکت پالایش شهید هاشمی نژاد (خانگیران) تفاهم نامه همکاری امضا کردند‏
    تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی، تجهیزاتی ، آزمایشگاهی ، کارگاهی و کتابخانه ای بین دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و ‏شرکت پالایش شهید هاشمی نژاد (خانگیران) ‏به امضای طرفین رسید.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، این تفاهم نامه که به امضای دکتر مهدی ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد و مهندس سید مجید منبتی مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت پالایش شهید هاشمی نژاد (خانگیران) رسید، طرفین را متعهد می سازد با بهره گیری از تخصص های مختلف علمی تحقیقاتی، تجهیزاتی ، آزمایشگاهی ، کارگاهی و کتابخانه ای و امکانات بالقوه و بالفعل دانشگاه و شرکت در جهت رفع مشکلات و معظلات مملکتی و توسعه ملی بویژه جهت کاهش در خام فروشی گوگرد همکاری داشته باشند.
    استفاده مطلوب از توانایی هیات علمی دانشگاه و امکانات و تجهیزات طرفین جهت اجرای پروژه های تحقیقاتی کاربردی مورد نیاز شرکت درچهارچوب تفاهم نامه با توجه به نیازهای کشور ،همکاری در تدوین و اجرای دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلندمدت تخصصی،دوره های بازآموزی و کارآموزی جهت ارتقاء سطح تحصیلی کارکنان شرکت و ارائه خدمات علمی و آزمایشگاهی مورد نیاز براساس ضوابط و تعرفه های طرفین از موضوعات این تفاهم نامه است.
    در اولویت قراردادن عناوین تحقیقاتی و پیشنهادی و یا توافق شده با شرکت ، حضور اساتید دانشگاه در کمیته های تخصصی پژوهش و فناوری شرکت با هماهنگی طرفین و ... از تعهدات دانشگاه به شرکت و فراهم نمودن امکان بازدیدهای علمی محققین و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه با هماهنگی شرکت و ارسال عناوین طرحهای تحقیقاتی موردنیاز به دانشگاه از جانب شرکت و .... از تعهدات شرکت به دانشگاه است .
    این تفاهم نامه در دو نسخه و ۶ ماده  تنظیم و مبادله شد، بطوریکه  دو طرف این تفاهم نامه موظف و متعهد قوانین و مقررات جاری کشور نسبت به یکدیگر هستند.
    اعتبار این تفاهم نامه پنج ساله است که درصورت توافق طرفین قابل تمدید است .

  • برچسب ها