دانشگاه یاسوج با استناد به آیین نامه معاملاتی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در نظر دارد آبیاری بارانی تحت فشار محوطه دانشگاه یاسوج را با مشخصات ذیل از طریق برگزاری استعلام عمومی یک مرحله ای واگذار نماید.
عنوان استعلام: آبیاری بارانی تحت فشار محوطه دانشگاه یاسوج
(ضمناً متقاضیان میتوانند به شکل حضوری از محل موردنظر
برای اجرای کار بازدید نمایند.)
محل اجرای کار: یاسوج- دانشگاه یاسوج- محوطه دانشگاه یاسوج
مدت اجرای کار: یک ماه (از شروع قرارداد)
محل تامین اعتبار: اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای در قالب اسناد خزانه اسلامی به سررسید حداکثر تا پایان سال ۱۳۹۷
کارفرما:
دانشگاه یاسوج
دستگاه نظارت:
مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه
لذا از شرکت های پیمانکاری واجد صلاحیت در این زمینه جهت شرکت در این استعلام دعوت میگردد از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۲۷تا آخر وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ با ارائه یک فقره فیش واریزی به مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ ریال (دویست هزار ریال) به حساب شماره ۷۸۷۵۹۴۰۲۶۴ بنام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج دفتر معاونت اداری و مالی (آقای فرهاد کریمی) مراجعه و اسناد و مدارک استعلام را دریافت و از روز سه شنبه مورخ
۱۳۹۷/۰۵/۰۲ لغایت پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ مدارک و مستندات خود را در سه پاکت دربسته و لاک و مهر شده تحویل و رسید دریافت نمایند.
۱)- متقاضیان می بایست مبلغی معادل ۱۰ درصد مبلغ پیشنهادی ضمانت نامه معتبر بانکی به عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت الف ارائه نمایند.
۲)- پس از دریافت اسناد و ثبت اسم شرکت در لیست استعلام دهنده در صورتی که مایل به مشارکت در این استعلام نیستید مراتب را تا ساعت ۱۲ وقت اداری مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ به دستگاه استعلام دهنده کتباً اطلاع دهید.
۳)- زمان بازگشایی پاکتهای پیشنهاددهندگان در ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ در دفتر معاونت اداری و مالی می باشد.
۴)- دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادات بر اساس مفاد آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه مختار می باشد.
۵)- متقاضیان باید به صورت کتبی اعلام نمایند که مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت مصوب دی ماه ۱۳۳۷ نمی باشند.
۶)- متقاضیان می بایست مدارک و مستندات خود را در ۳ پاکت لاک و مهر شده به ترتیب زیر تحویل نمایند.
پاکت الف: حاوی ضمانتنامه بانکی
پاکت ب- حاوی اسناد قبول و پذیرش شرایط مندرج در آگهی فراخوان استعلام، مستندات ممهور به مهر استعلام دهنده، مستندات موید توانمندی کاری و تخصصی استعلام دهنده و سوابق مربوط
پاکت ج: نامه رسمی ممهور به مهر استعلام دهنده با ذکر قیمت پیشنهادی به همراه پیش فاکتور شامل مشخصات کامل تخصصی و انجام کلیه خدمات موضوع استعلام بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده با مهر و امضای مجاز و تعهدآور متقاضی
۷)- هزینه های چاپ و آگهی های مربوطه به عهده برنده استعلام می باشد.
۸)- به پیشنهادهای مخدوش و یا مشروط ترتیب اثر داده نمی شود.
۹)- شرکت در استعلام و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور می باشد.
۱۰)- مالیات بر ارزش افزوده در صورت ارائه گواهی از سوی پیمانکار بر عهده کارفرما می باشد.
۱۱)- مکان تحویل مدارک تکمیل شده یاسوج، خیابان پاسداران، سازمان مرکزی دانشگاه یاسوج، دفتر معاونت اداری و مالی
معاونت اداری و مالی دانشگاه یاسوج