دانشگاه یاسوج با استناد به آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در نظر دارد پروژه
تعمیرات ساختمانهای دانشکده فنی و مهندسی
دانشگاه یاسوج با مشخصات ذیل از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای واگذار نماید.
۱- برآورد تقریبی ۱/۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ( یک میلیارد و صد میلیون) ریال
۲-
تامین اعتبار از محل طرحهای عمرانی دانشگاه یاسوج و کلیه پرداختها در قالب اسناد خزانه اسلامی با توجه به مفاد قانون بودجه سالیانه کشور طبق سررسیدهای ابلاغی از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور و خزانه داری کل کشور صورت میگیرد.
۳-مبلغ تضمین شرکت در مناقصه۱۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ( یکصدو ده میلیون )ریال میباشد (فقط ضمانت نامه
معتبر بانکی)
۴- مدت اجرای کار از زمان تحویل کارگاه به برنده مناقصه به مدت ۱ ماه شمسی
۵- محل اجرای پروژه: سایت دانشگاه یاسوج
۶- پیمان به صورت اجرای کارهای ساختمانی براساس فهرست بهای ابنیه، مکانیک و برق سال ۱۳۹۷
۷- اعضاء کمیسیون در رد یا قبول پیشنهادات مختار میباشند.
لذا از کلیه پیمانکاران واجد صلاحیت (مورد تایید در ساجات) دارای پایه حداقل ۵ رشته ابنیه و ۵ رشته تاسیسات
دعوت میگردد از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
تا آخر وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ با ارائه یک فقره فیش واریزی به مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به حساب شماره
۷۸۷۵۹۴۰۲۶۴
بنام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج به دفتر معاونت اداری و مالی دانشگاه، مراجعه و اسناد و مدارک مناقصه را دریافت و از روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۲۸، حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ مدارک و مستندات خود را درسه پاکت دربسته و لاک و مهر شده به شرح ذیل تحویل و رسید دریافت نمایند.
پاکت الف:
حاوی ضمانت نامه معتبر
بانکی به مبلغ
۱۱۰/۰۰۰/۰۰۰ (یکصد و ده میلیون ریال )
پاکت ب:
حاوی اسناد قبول و پذیرش شرایط مندرج در آگهی فراخوان مناقصه و مستندات ممهور به مهر مناقصهگر و مستندات موید توانمندی کاری و تخصصی مناقصهگر و سوابق مربوط
پاکت ج:
حاوی قیمت پیشنهادی
تبصره: لازم است کلیه شرکت کنندگان در مناقصه، آنالیز پیشنهاد قیمت خود را بر اساس آیتمهای مورد نظر مطابق بخشنامه شماره ۱۲۳۲۵۷۹/۹۶ مورخ ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ در پاکت ( ج ) ارائه دهند.
لازم است هرسه پاکت یاد شده در یک پاکت کلی دربسته و لاک و مهر شده ارائه گردد.
سایر شرایط مناقصه به شرح ذیل می باشد:
۱-تعیین برنده مناقصه طبق دستور العمل تعیین دامنه قیمتهای متناسب پیشنهادی در مناقصات یکمرحلهای و دومرحلهای سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور(شماره ۱۵۸۷۶۴/۹۴ مورخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۳)خواهد بود.
۲- تاریخ افتتاح پاکات و بررسی پیشنهادات شرکت کنندگان و تعیین برنده روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۰۸در دفتر معاونت اداری و مالی دانشگاه میباشد.
۳-
هزینههای چاپ و آگهیهای مربوط به عهده برنده مناقصه میباشد.
۴- به پیشنهادهای مخدوش و یا مشروط ترتیب اثر داده نمیشود.
۵- شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط آییننامه مالی و معاملاتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور میباشد.
۶- مالیات بر ارزش افزوده در صورت ارائه گواهی از سوی پیمانکار بر عهده کارفرما میباشد.
۷- مکان تحویل مدارک تکمیل شده: یاسوج، خیابان پاسداران، سازمان مرکزی دانشگاه یاسوج (معاونت اداری و مالی دانشگاه یاسوج
)