menu
search
  • folder_open
    visibility295
    link


    در بررسی تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با شهرداری مشهد
    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ومشهد با  معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد دیدار کرد
    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ومشهد طی نشستی با معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد  بندهای تفاهم نامه علمی پژوهشی این دانشگاه  با شهرداری مشهد را بررسی کردند.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دکتر مهدی ملک نژاد دراین دیدار به پتانسیل و توانمندیهای دانشگاه اشاره نمود و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دارای ۶۰ هزار دانشجو است که از این تعداد  ۳۰ هزار دانشجو در رشته های مختلف و احد مشهد تحصیل می کنند از این رو درحوزه های مختلف فنی مهندسی ، علوم پزشکی ، عمران و شهرسازی و ... می تواند یار و همکارشهرداری باشند.
    وی با بیان اینکه تحصیل در این دانشگاه از پیش دبستانی (مدارس و آموزشکده های سما) تا مقاطع بالای تحصیلات تکمیلی امکان پذیر است ، اظهار کرد: این دانشگاه با نزدیک شدن به مراکز صنعتی به سمت دانشگاه کارآفرین در حرکت است.
    دکتر مهدی پور رئیس دانشکده هنر و معماری واحد مشهد تاکید کرد : دانشگاه آزاد اسلامی مشهد همیشه نقش اصلی و کلیدی در مدیریت شهری داشته چرا که براساس رویکرد علمی مسائل را بررسی  و حل می کند.
    شهریار آل شیخ معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد نیز در این نشست بر ایجاد کسب و کار دانش محور تاکید کرد و گفت: این نوع کسب و کارعلاوه بررونق اقتصادی و پویایی شهر، نیازهای شهرداری را برطرف می سازد.
    وی ضمن استقبال از همکاری حوزه برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد با دانشگاه ازاد اظهار امیدوراری کرد: با استفاده از ظرفیت های دانشگاه و ایجاد  تیم های بین رشته ای بتوانیم  کسب و کار موفق را توسعه دهیم.
    در این نشست دکتر شکاری مدیریت اقتصاد و دانش بنیان ، دکتر خامچین رئیس دانشکده فنی مهندسی و  مدیر ان حوزه آی و تی و ارتباط با صنعت و مراکز رشد  دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در رابطه با محورهای همکاری و خدمات دانشگاه به شهرداری مطالبی را ارائه کردند.
    گفتنی است: با هدف توسعه و ارتقاء خدمات شهری و گسترش توان علمی در حل مشکلات و معضلات علمی تحقیقاتی و توسعه شهری تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و شهرداری مشهد در آینده نزدیک به امضا خواهد رسید.

  • برچسب ها