حیدری / وبدا
دومین نشست کار گروه استقرار میز خدمت به ریاست دکتر ساکی رئیس دانشگاه و با حضور مدیران، کارشناسان حوزه های ستادی دانشگاه علوم پزشکی، اعضای کمیته ی صیانت از حقوق شهروندی و کارگروه میز خدمت امروز بیست و نهم خردادماه در سالن اجتماعات حوزه ی ریاست دانشگاه برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، در این نشست که محور اصلی بحث آن انتخاب زیر خدمات مناسب برای استقرار در میز خدمت حضوری بود ؛ بر نقش میز خدمت و تکریم ارباب رجوع برای رسیدگی به درخواست ها و مطالبات آنان به دور از مراجعه ی حضوری مردم به واحد های مختلف با توجه به حجم مراجعات ٬ شیوه های راه اندازی آن و جا نمایی میز خدمت تاکید شد.
در این نشست همچنین بر همفکری کارشناسان حوزه های مختلف در خصوص میز خدمت و سیستم ارجاع بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد هر حوزه ای فرآیندهای کاری خود در ارائه ی خدمات به ارباب رجوع را در اسرع وقت به دبیرخانه کمیته ی صیانت از حقوق شهروندی ارسال کنند تا مقدمات راه اندازی میز خدمت با حضور کارشناسان مربوطه و ارائه ی شیوه های خدمات دهی مطلوب تر متناسب با زیر خدمات مناسب آن مهیا شود تا رضایتمندی دریافت کنندگان خدمت فراهم گردد .
در پایان مدیران و کارشناسان ستادی دانشگاه بر الکترونیکی کردن ارائه ی خدمات ٬ استفاده از کارشناسان فعال و جوابگو در میز خدمت ٬ توجه به مباحث تخصصی و بومی سازی میز خدمت متناسب با فعالیت های دانشگاه بر اساس فرآیندهای کاری تاکید نمودند.