menu
search
  • folder_open
    visibility273
    link


    دکتر کلانتری:
    سند راهبردی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار معاونان واحدها قرار گرفت
    معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سند راهبردی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار معاونان واحدهای سراسر کشور قرار گرفته تا مشکلات آن را به همراه راه حل ارائه دهند.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از خبرگزاری آنا، سند راهبردی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی که پیش از این با اعلام مسئولان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قرار بود در اسفندماه سال ۹۶ همزمان با نشست سراسری معاونین فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور رونمایی شود، تا کنون رونمایی و منتشر نشده است.
    دکتر ابراهیم کلانتری درباره زمان رونمایی این سند و دلیل تاخیر در انتشار آن گفت: بحمدالله تمام کارهای مربوط به سند نهایی شده و به زوی از آن پرده برداری خواهد شد.
    وی افزود: بعد از نهایی شدن سند، در نشست معاونان فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد سراسر کشور در اختیار همه قرار گرفت تا مطالعه و نقطه نظرات خود را درباره آن منعکس نمایند.
    معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این اتفاق آموزش کار بود، تصریح کرد: در حقیقت این معاونان فرهنگی دانشجویی هستند که باید سند راهبردی فرهنگی را در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی عملی و محقق کنند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم سند را در اختیار آنها قرار دهیم تا ایرادها و مشکلاتی که از نظر آنها در سند وجود دارد را با ارائه راهکار اعلام کنند.
    دکتر کلانتری در پایان گفت: بخشی از نظرات معاونین درباره سند به ما منعکس و اعمال شده است و به دنبال فرصت مناسبی هستیم که آن را رونمایی کنیم و سال ۹۷ برنامه‌های فرهنگی همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برمبنای سند راهبردی فرهنگی خواهد بود.

  • برچسب ها